Isobar

Isobar nomineret til international pris

Pressemeddelelse   •   Nov 15, 2011 14:27 CET

Med en hjemmeside takeover på MSN for Havana Club for er det lykkedes danske Isobar at blive nomineret til den internationale pris “The 10th Annual Rich Media Awards”.  Hvem der skal vinde prisen for den mest nytænkende digitale kampagne bliver afgjort i New York onsdag d. 9. november 2011.

Awarden gives til det bureau i verden, der med en banebrydende kampagne har sat helt nye standarder for, hvad der kan lade sig gøre inden for digital markedsføring.

”Vi er naturligvis stolte over at blive nomineret til så flot en pris, for hermed viser vi, at vi er i selskab med de bureauer i verden, der laver kampagner for de helt store annoncører som Microsoft, Unilever og Warner Brothers” fortæller Kasper Aakerlund, direktør for Isobar - en del af bureaugruppen Aegis Media, der blandt andet omfatter mediebureauerne Carat og Vizeum.

Optimal interaktion og underholdning
Isobar er nomineret til den internationale pris, fordi Havana Club kampagnen i særlig høj grad både underholder og skaber interaktion med brugeren ved hjælp af video, spil, brugbar information og en konkurrence.

Den kreative løsning er skabt omkring et univers på MSN, der giver brugeren en oplevelse af Havana med en stemning, der siger; tag den med ro, nyd livet – og en drink. Et gammeldags TV viser film fra Havana og på en interaktiv blender kan brugeren selv mikse sin favorit drink, få opskrifter på lækre cocktails og deltage i en konkurrence om en rejse for to til Cuba.

”Vores kampagne spiller på alle de muligheder, som de digitale kanaler stiller til rådighed. Derudover skaber vi dybere relationer mellem brugerne og Havana Club, idet brugeren kan sidde derhjemme og opleve Havana, - og huske, at det er Havana Club, der skal i daiquirien” siger Kasper Aakerlund.

Isobar er et full-service digitalt reklamebureau. Vi gør outdoor, TV og print levende.