City Monkey Aps

ITU Studerende nr. 1 på facebook

Pressemeddelelse   •   Nov 08, 2011 15:15 CET

Danmark blev introduceret for ’halv pris’ konceptet i midten af 2010 og siden er konkurrencen på markedet blevet forstærket, hvor downtown og sweetdeal har ligget i skyttegravskrig i kampen om de danske forbrugere og deres anerkendelse på de sociale medier. På blot tre en halv måned har City Monkey overhælet giganterne og kan i dag kalde sig Danmarks største dailydeal/tilbudsside på facebook med over 11.600 fans.

”Det har hele tiden været en målsætning at være det mest attraktive dealsite på facebook og det kan gøres på mange måder. Vi vil gerne være tæt på vores kunder for at yde den bedste service og det får vi nu credit for. Det er utrolig positivt at vores brugere anerkender vores arbejde på de sociale medier og giver City Monkey ’Likes’ på facebook. Det betyder jo at de ting vi poster har interesse for den enkelte”
Fortæller Partner i City Monkey, Kenneth Kristoffersen, der til daglig studerer 'Digital design og kommunikation' på ITU i København.

Facebook er efterhånden en meget attraktiv måde at kommunikere med sine kunder på og det ses også på mange større virksomheder der bruger flere penge på socialmarkedsføring end tidligere. Det handler I mange tilfælde om den personlige kontakt til virksomhederne.

”De eksisterende brugere ved at vi gør rigtig meget ud af kommunikationen på facebook, som vi også har fået meget ros for” - Kenneth Kristoffersen.

I slutningen af Juli 2011 åbnede City Monkey op for tilbud i Københavnsområdet og har nu annonceret at de også åbner i flere fynske og jyske byer over de kommende måneder.

City Monkey gør din by billigere at bo i.
Modtag aktuelle tilbud på alt lige fra middags- og frokost restaurationer til vinduespolering, rejser og oplevelser med adrenalin eller romantik.
Tilmeld dig nyhedsbrevet og følg med på facebook, hvor vi tilbyder vores brugere spændende konkurrencer og specielle facebook tilbud i hele landet.

Se mere her: