BZT Fashion

J. Lindeberg fås nu på Boozt.com

Pressemeddelelse   •   Feb 11, 2013 11:07 CET

Hos Boozt.com er de begejstrede for J. Lindebergs forår- og sommerkollektion, som nu supplerer deres 200 brands brede sæsonudvalg. SS13-kollektionens farver er holdt i mørkeblå og beige nuancer med en knaldorangefarvet som cool kontrast. Kollektionen er skabt ud fra temaet "Sverige i fugleperpektiv", som udtrykkes i kollektionens friske farver og geometriske linier.

J.Lindebergs SS13-kollektion pakkes i øjeblikket ud og klargøres til fotografering i Boozt.com’s fotostudie, så Boozt.com i løbet af de kommende dage bliver klar til at fylde onlineshoppen med helt nye skønne forårs- og sommervarer fra J. Lindeberg. "De rigtige produktfotos er uhyre vigtige for vores onlineshop Boozt.com. Vi skal sikre, at kunderne får al den ønskede produktinformation - til mindste detalje, hvad angår snit, farve og materialer. Et billede siger jo ofte mere end tusinde ord ", siger Peter G. Jørgensen, marketingdirektør hos Boozt.com.

SS13-kollektionen fra J. Lindeberg blev præsenteret på Stockholm Fashion Week og derefter New Yorks og Beijings. "Det er skønt at få et brand som J. Lindeberg - der passer perfekt til vore skandinaviske kunders smag - i vores onlineshop. At det bagefter modtages lige så godt i både New York og Beijing viser blot J. Lindebergs store designmæssige styrke. Vi er derfor sikre på, at vores kunder vil elske SS13 kollektionen", udtaler Kasper Staalsø, chefindkøber for Boozt.com.

BZT Fashion AB er et nordisk e-handelsselskab der driver e-handel indenfor mode i Nordeuropa. Selskabet driver således både webshops på vegne af stærke mærkevarer som bla ECCO sko og DAY Birger & Mikkelsen og sin egen shop Boozt.com. Selskabet, der er placeret i Malmø, er et typisk Øresundsselskab, der beskæftiger godt 100 medarbejdere fra hele Øresundsregionen fra 18 forskellige nationaliteter.

til kvinder

til mænd