Lekmer.dk

Julegavetips for alle aldre! | Op til 65% på Biler 2 | 42% på Meccano Multimodels | Vind Brio metrosæt!

Pressemeddelelse   •   Nov 23, 2011 14:17 CET

Her er ugens fineste tilbud på Lekmer.dk!

Vind metrosættet fra Brio!
Nu har du chancen for at binde - Brio, Togbane, Metrosæt! Lekmer udlodder 8 sæt til en total værde af 3992 kr. Tør vi sige at det sikkert bliver årets julegave til de små? Vind Brio,Metrosæt på Lekmers Facebookside!

Køb Brio,Metrosæt hos Lekmer.dk - Nu 329 kr (399 kr). Spar 14%. Vinder du konkurrencen og har købt produktet får du selvfølgelig penge tilbage!

Byt alle dine julegaver tom. 17. januar 2012
Nu kan du i ro og fred, handle alle dine julegaver til børnene. Lekmer giver dig ret til at bytte efter jul, hvis det ikke rigtig blev, som forventet. Du kan bytte alle julegaverne helt ind til 17. januar 2012. Det er da rart!

Køb julegaverne nu – betal til februar 2012 til 0% i rente!
Igennem vores samarbejde med Klarna, kan du nu handle med faktura, og ikke betale før februar 2012. Til 0% i rente!

Om Lekmer - legetøjsbutikken på nettet
Lekmer.dk er en førende legetøjsbutik på internettet med en ambition om at blive den førende aktør på det Nordiske marked for legetøj, børne- og babyartikler, spil og underholdning, børnemode og børnetøj på internettet. Lekmer.dk efterstræber god kundeservice, hurtige leveringer, trygge & populære produkter til gode priser. Lekmer blev grundlagt i januar 2006 og ejes i dag af CDON Group.

Om CDON Group - Nordens førende e-handelshus
Firmaet driver et flertal e-handelsselskaber, blandt andre CDON.com og Bookplus.fi, modebutikkerne Nelly.com og helse/træningsbutikkerne Gymgrossisten.com og Bodystore.com.

Vores e-handelspladser

CDON.COM