Jesper Klit & Partners

Kendt SAS-profil går til SJP

Pressemeddelelse   •   Jun 22, 2011 10:52 CEST

Den kendte SAS-profil Henrik Sølbeck-Nielsen forlader nu SAS for at tiltræde en stilling som partner i SJP – en af Danmarks førende konsulentvirksomheder inden for strategi, analyse og implementering af Customer Experience Management. Henrik Sølbeck-Nielsen, der kommer fra en stilling som Director for CRM & Program Communication hos SAS i Stockholm, har gennem flere år haft det samlede ansvar for SAS CRM-aktiviteter på tværs af alle markeder og har med sin baggrund i Customer Intelligence været drivkraften bag et markant øget fokus på kundefastholdelse og loyalitet hos SAS. Henrik har i den forbindelse stor erfaring med analyse, måling og udvikling af kundernes oplevelser.
”Jeg ser meget frem til at dele mine erfaringer og best practices i nye og andre spændende sammenhænge hos SJP A/S. Jeg er stærkt motiveret af at generere kundeloyalitet og skabe gode kundeoplevelser i alle kontaktpunkter og bruge viden om kundens ønsker og behov til optimering af processer, produkter og services. Det inspirerer mig at gøre produkt, service og kommunikation så relevant for kunden som mulig – med det formål at styrke differentiering, salg og lønsomhed”, siger Henrik Sølbeck-Nielsen.
”Vi oplever en stigende interesse fra vores kunder i at styrke virksomhedernes differentiering gennem fokus på udvikling af stærkere kundeoplevelser, og vi er meget glade for at kunne byde en kapacitet som Henrik Sølbeck-Nielsen velkommen hos SJP. Henrik har både et stærkt strategisk afsæt samt en praktisk hands-on erfaring, som passer fint i tråd med den efterspørgsel, vi oplever i øjeblikket”, siger direktør Stig Jørgensen fra SJP.
Henrik er uddannet på Copenhagen Business School, HD (A) og Singapore Inst. of Management.

Stig Jørgensen kan træffes på telefon. +45 20 21 40 60 eller mail:sj@sjp.dk. Henrik Sølbeck-Nielsen træffes på +45 32 32 33 21