Unibet Danmark

Kent har snor til januar

Pressemeddelelse   •   Jul 28, 2009 21:13 CEST

Superligaen er knap nok begyndt, førend spekulationerne om hvem der bliver den første træner, der må forlade stillingen, er gået i gang. Og Brøndbys Kent Nielsen er fra starten i skudlinjen.

Mens AaB’s Lynge Jakobsen har fredet sin træner, er presset større på Kent Nielsen. Brøndby slås som bekendt med uro på de interne linier, men Unibet regner alligevel med, at træneren også hedder Kent Nielsen, når vi når til januar 2010.

”Personlig er jeg sikker på, at Morten Wieghorst’s skæbne hedder Brøndby, og at han bliver træner dér på et eller andet tidspunkt,” siger Unibets danske oddssætter Kenneth Pedersen.

”Skulle det kikse for Kent Nielsen, er klubben helt sikkert klar på at bruge en ordentlig pose penge for at få ham. Og FC Nordsjælland kan ikke sige nej til de penge Brøndby evt. vil tilbyde.”

Unibet giver også dem, der tror på en ”familie-løsning” en mulighed for at satse: ”Hvis Per Bjerregaard lader det ”blive i familien” og sætter sin søn på trænerbænken, giver vi 150 gange pengene,” slutter Kenneth Pedersen.

Fodbold odds

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.