Dagrofa

KIWI åbner endnu en butik i Lyngby

Pressemeddelelse   •   Sep 22, 2016 14:31 CEST

Discountkæden KIWI udbygger fortsat sit butiksnetværk i det storkøbenhavnske område. Lørdag den 24. september på slaget 8.00 føjer kæden endnu en butik til og åbner sin nu anden discountbutik i Lyngby.

Den nye butik åbner dørene med en festdag, der byder på stærke tilbud på KIWIs store sortiment af dagligvarer, fri-for-varer, sundhed og økologi til discountpris. Samtidig har butikken på Lyngbygårdsvej 141 kædens store sortiment af to-go varer.

”Den nye butik i Lyngby understreger vores fortsatte fremgang på discountscenen i hovedstadsområdet, hvor vi står stærkere og stærkere. Der er fortsat plads til masser af KIWI-butikker i denne del af landet, og vi kommer til at se, at flere butikker åbner over de kommende seks til 12 måneder. Lige nu ser vi frem til at komme endnu tættere på de handlende i Lyngby og omegn med vores spændende tilbud”, siger Carsten Hansen, kædedirektør i KIWI.

Kontakt kædedirektør i KIWI, Carsten Hansen, e-mail carsten.hansen@kiwi.dk

Om KIWI

KIWI er discount med omtanke - danskernes grønne, sunde discountbutik. Der er i dag 100 KIWI discountbutikker i herhjemme – herunder Danmarks største discountbutikker i KIWI+ konceptet.

KIWI er den førende dagligvarekæde, når det kommer til energi- og miljøvenlige butikker. I januar 2015 blev KIWI den første discountkæde i Danmark til at få tildelt Svanemærket. KIWI er i dag den dagligvarekæde, som har flest svanemærkede butikker.

KIWI er ejet af Dagrofa og beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere. Som et særligt tilbud i discountmarkedet har KIWI et fordelsprogram, KIWIkortet, hvor kunderne bl.a. får 20% rabat på al frugt og grønt. Læs mere på www.kiwi.dk.

Dagrofa koncernen omsætter for ca. 20 milliarder kroner om året og beskæftiger omkring 16.500 ansatte. Koncernen består i dag af butikskæderne MENY, KIWI, SPAR, Min Købmand, Let-Køb samt FoodService Danmark og Dagrofa Logistik.