Wonderful Copenhagen A/S

København bejler til bloggerne

Pressemeddelelse   •   Okt 26, 2010 11:28 CEST

Når onkring 250 bloggere kommer til København den 4. – 6. november sættes alle sejl til, for at de forelsker sig i det cool København.

Mode, bæredygtighed, og kvarterer med kant og kultur, er bare noget af det, deltagerne på blogger konferencen Tbex kan opleve på nærmeste hold, når de er i byen.

Intro med stil
Bloggerne bydes velkommen til København med manér - i Toldbodens rå lokaler med udsigt over vandet. Her kan de nyde en happy hour i selskab med Københavns egen signaturdrink "Copenhagen", loungemusik og grøn finger food, der fortæller historien om det nye nordiske køkken og bæredygtighed.

Det grønne, det cool og det autentiske
Og under opholdet arrangerer Wonderful Copenhagen en række aktiviteter eksklusivt for bloggerne. Skræddersyede presseture med Wonderful Copenhagens medarbejdere som guider, fortæller om det grønne København, modens København, Nørrebro, Christianshavn/Christiania, det gastronomiske København samt Kongernes Nordsjælland - idéen er, at vise det autentiske København. Virksomhedsbesøg hos Georg Jensen og Meyers Eddike Bryggeri er også en del af det program, som bloggerne tilbydes.

Og exit med stil...
Der siges farvel - og forhåbentlig på gensyn - til bloggerne med en afsluttende begivenhed i Skandinaviens største antikvitetshus "Green Square", der tæller ni haller med antikviteter fra hele verden. Imens der netværkes, byder Løgismose på champagne og mad fra nogle af de bedste producenter i verden.

Kommunikationschef i Wonderful Copenhagen, Anéh Christina Hajdu siger:
- Vi ønsker, at vise bloggerne Københavns mange facetter og den rivende udvikling byen er i inden for bl.a. gastronomi, mode og bæredygtighed. Målet er, at de spreder en masse positiv omtale til netværk, venner og andre bloggere, så flere og flere læser om København og får lyst til at besøge byen.