Sony Nordic

Kom i julestemning med Sony

Pressemeddelelse   •   Okt 10, 2012 14:58 CEST

Hvad er bedre end en god bog, når du har ferie?
Svaret er en Sony Reader Wi-Fi PRS-T2. Denne tynde og lette e-bogslæser giver dig mulighed for at nyde hele din bogsamling i sofaen, sengen eller på farten. Den klare berøringsskærm har intet genskin og gør det behageligt at læse i længere tid ad gangen og giver samtidig mulighed for at bladre, zoome, markere og slå ord op i ordbøger samt søge på Google og Wikipedia.

Reader Wi-Fi PRS-T2 har en vejledende udsalgspris på 1.400,- kroner. Billeder i høj opløsning findes her

Alsidig tablet for hele familien
Med den nye Xperia Tablet S kan alle familiemedlemmer få sin egen brugerprofil. Tablet’en kan tåle vandsprøjt og er derfor den perfekte makker som opslagsværk, når der skal kreeres i køkkenet. Du kan også fremvise alle dine feriebilleder og videoer – stik blot kameraets SD-kort i tablet’en.

Sonys nye tablet giver også adgang til en verden af spil-, video- og musikunderholdning via Sony Entertainment Network og PlayStation Network og er blot en fingerlængde væk.

Sony Xperia Tablet S med Wi-Fi og 16GB har en vejledende udsalgspris på 3.300,- kroner. Billeder i høj opløsning findes her - video her.

Tag en pause med musik og fantastisk lyd

Sony MDR-V55 er et par farverige, DJ-inspirerede høretelefoner i et stilfuldt lukket design. De vendbare ørekopper er behagelige og fleksible og sikrer en stærk lydisolation. Hovedtelefoner fås i sort, hvid, rød og blå og med farvedetaljer som matcher de kludrefrie ledninger. Uanset om du lytter til jazz, pop eller hip-hop, vil du nyde godt af den høje lydkvalitet i MDR-V55.

Sony MDR-V55 har en vejledende udsalgspris på 760,- kroner. Find billeder i høj opløsning her og se video her

Mere musik på farten?
Sony Walkman E-serien er den perfekte følgesvend, når du vil have musiksamlingen med på farten. Med cool farver og en tykkelse på blot 7 mm passer ser den ikke bare godt ud, men passer også perfekt i lommen eller tasken. Du får 36 timers uafbrudt afspilning og en række fede features som Karaoke-mode og tekstvisning på skærmen. Derudover indeholder E470-serien en række spil, som du kan underholde dig selv med, mens musikken spiller.

Alle de nye Walkman-modeller er kompatible med musiktjenesten Music Unlimited (MU) fra Sony Entertainment Network (SEN), der giver dig let adgang til millioner af musiknumre. Med et abonnement på Music Unlimited kan du overføre dine personlige spillelister og få adgang til et væld af radiokanaler direkte fra din Walkman, så du kan nyde en verden af musik, selv når du er offline.

Sony Walkman E-serien har en vejledende pris på 799,- kroner. Billeder i høj opløsning kan findes her.

Udfordr de klassiske brætspil med Sonys nye bord-pc
Sony VAIO Tap 20 er et helt nyt koncept inden for hjemmeunderholdning. Det er en familievenlig bord-pc, men også meget mere. Læg den på stuebordet og spil f.eks. “Family Paint” med hele familien. Den store multi-touch skærm understøtter 10-punktsberøring, så alle kan være med. Du kan også folde fodstøtten ud og give Tap 20’en en behagelig, “tilbagelænet” vinkel, der gør det lettere at nyde film, surf og andet underholdning.

Sony VAIO Tap 20 er i butikkerne fra midten af november og har en vejledende udsalgspris på 8.500,- kroner. Find flere billeder i høj opløsning her

Forevig højtidernes hyggestunder
Sony har kameraer til alle situationer. Ønsker du et slankt og kompakt kamera med en høj billedkvalitet, er Cyber-shot DSC-HX20V et oplagt valg. Selvom kameraet er utrolig let og handy, får du både en kraftig zoom (20x optisk) samt en lang række kreative funktioner.

Den vejledende udsalgspris for DSC-HX20V er 3.100,- kroner. Billeder findes i høj opløsning her og her

Ønsker du mere fleksibilitet? Med sin kompakte størrelse og brugervenlige funktioner er det nye NEX-5R det bedste valg, når du vil udforske dine kreative sider. Med et stort udvalg af udskiftelige objektiver, kan du vælge præcis det, som passer til situationen og altid sikre dig billeder i professionel kvalitet.

Den vejledende udsalgspris for NEX-5R er 5.900,- kroner. Billeder i høj opløsning finder du her og her .

Ønsker du mere power? Med SLT-A57 får du billeder med perfekt timing hver gang. Kameraet tager op til 12 billeder i sekundet, mens en kontinuerlig autofokus sørger for, at ikke et eneste ferieminde forbliver udokumenteret. Funktionen Auto Portrait lader dig desuden tage portrætter på niveau med professionelle fotografer.

SLT-A57 har en vejledende udsalgspris på 5.500,- kroner. Billeder i høj opløsning kan hentes her og her

På juleferie til varmere himmelstrøg?
Med mulighed for at tage billeder og filme under vand er HDR-GW55VE den perfekte følgesvend, når du hænger ved poolen, daser på stranden, er på snorkletur, eller blot nyder livet i det fri med familien. Videokameraet er vandtæt ned til 5 meter og tåler både støv og slag – du behøver derfor ikke bekymre dig om regn eller tab, når du er på aktiv ferie. Kameraet er spækket med moderne teknologi og optager fantastiske billeder og film i Full HD.

Sony HDR-GW55VE har en vejledende udsalgspris på 4.500,- kroner. Du kan finde billeder i høj opløsningher her og her.

Om Sony
Sony er en førende global udvikler af produkter inden for lyd, video, kommunikation og informationsteknologi til både forbrugere og professionelle markeder. Sony er kendt for sine audiovisuelle produkter såsom BRAVIA™ LCD High Definition (HD) TV, Cyber-shot™ digitalkameraer, Handycam® videokameraer, “α” (Alpha) digital SLR-kameraer, Xperia tablets og Walkman® MP3-afspiller, samt VAIO™ computere og professionelt HD udstyr til broadcasting

Find mere information om Sony Europe på www.sony-europe.com, om Sony Corporation på www.sony.net og om Sony Danmark på www.sony.dk.

“Sony”, “WALKMAN”, “VAIO”, “Cyber-shot”, “Handycam”, “α”, “BRAVIA” og “Xperia” er registrerede varemærker eller varemærker tilhørende Sony Corporation. Alle andre varemærker eller registrerede varemærker tilhører deres respektive ejere.