Creuna

Komedieteater i nyt digitalt kostume

Pressemeddelelse   •   Feb 11, 2014 10:00 CET

Danmarks største komedieteater, Nørrebro Teater, har netop relanceret sit website. Store billedstærke plakater og et levende design skal øge opmærksomheden og interessen for stedets forestillinger.

Mange kender Nørrebro Teater som teatret med de satiriske komedier og rockende musikforestillinger. Teatret, der satser på det unge publikum, har igennem længere tid ønsket at gøre noget gennemgribende for at tiltrække sit publikum via digitale kanaler. Med sit nye website satser de nu på at komme endnu længere ud over scenekanten via digitale kanaler.

Der er satset på design med store billeder for at få Nørrebro Teaters signaturstærke plakater til at leve online, og der er tænkt på de mange brugere, der efterhånden primært går på nettet fra mobiler og tablets.

”Vi er meget stolte over vores nye website, som har fået et gevaldigt løft. Igennem hele processen har vores digitale bureau Creuna sparret med os for at skabe en god onlineforretning gennem gode, digitale oplevelser. De har hævet barren designmæssigt og sikret at sitet folder sig ud og virker effektivt på alle digitale enheder. Det er meget værdifuldt for os. Vi har allerede nu fået positive tilbagemeldinger fra vores publikum og ser frem til at opleve effekten af det nye site”, siger teatrets kommercielle chef, Jens Langfeldt.

Hos Creuna synes man, det er ekstra sjovt at arbejde med virksomheder, der er optaget af at skabe gode oplevelser:

”Det er altid en særlig interessant udfordring at arbejde med oplevelser og specielt, når kunden er med på at lege med design, indhold og de nyeste teknologier for at få tingene til at fungere optimalt på mobile enheder. Vi håber at det nye site for Nørrebro Teater sælger billetter, og at forestillingerne bliver udsolgt hurtigt og ofte fremover”, udtaler Anders Uttrup, der er bureauets koncernmarketingdirektør.

Besøg Nørrebro Teaters website her: www.nbt.dk

Creuna er Nordens største digitale bureau med kontorer i Danmark, Norge, Sverige og Finland. Med vores full service koncept og førende markedsposition med mere ned 330 ansatte i Norden, dækker vi alt fra tanke til handling inden for digital kommunikation. Vi løser udfordringer indenfor salg, marketing og branding. Og vi effektiviserer og automatiserer forretningsprocesser, der gør det lettere at samarbejde, producere og levere med et optimalt ressourceforbrug. Kort sagt: Vi kombinerer strategi, kreativitet og teknologi - digitalt.

www.creuna.dk