PHPTECH

Konceptet bag SchemeCloud fra PHPTECH

Pressemeddelelse   •   Sep 07, 2010 10:47 CEST

Da jeg i tidernes morgen ønskede at gøre en forskel indenfor webbranchen, valgte jeg at stifte virksomheden PHPTECH. Som navnet antyder, benyttes der her pimært PHP som programmeringssprog.

Der blev startet på et projekt, som havde kodenavnet “SimpleCMS”, men blev hurtigt klar over – efter 5 måneders udvikling – at det ikke blot var en CMS-løsning længere, men at der også var behov for endnu større kræfter på denne platform.

Her vælger min virksomhed at satse på clouding løsninger, hvor navnet skifter fra SimpleCMS til SchemeCloud, hvilket der er det officielle navn for denne løsning, der er cloud-baseret. Vi har også skrevet indholdssider der gør, at du som bruger har mulighed for at læse “Hvad er clouding?”. På denne måde vil du som bruger kunne få bedre indblik i, hvad det egentlig vil sige at cloude en platform.

Ud over SchemeCloud er virksomheden også udstyret med produkter som fx E-handelsløsninger, CMS-løsninger og søgemaskineoptimering.

Vores CMS-løsninger og E-handelsløsninger er naturligvis baseret på SchemeCloud løsningen, hvor der er sat utrolig stor fokus på søgemaskineoptimering. Under vores søgemaskineoptimeringssektion, vil du også kunne læse følgende artikler: Basal viden om SEO, Linkbuilding, Hvad er SEO? og Hvorfor SEO?, som er en del af vores viden, vi gerne vil give væk til dig som bruger.

Søgemaskineoptimering er en jungle i sig selv, og derfor er det vigtigt at man også får en fagperson til at tage hånd om denne løsning. Det basale indenfor søgemaskineoptimering, er noget man – i de fleste tilfælde – selv kan klare, men så snart det kommer til de mere avancerede områder er det godt at have en fagperson på sidelinien.

Paris Nakita Kejser

PHPTECH