Lariani Language Solutions

Lariani Language Solutions: "Korrekt sprogbrug og begrebsafklaring til folket!"

Pressemeddelelse   •   Feb 17, 2013 19:11 CET

Lariani Language Solutions er en ny virksomhed, der beskæftiger sig med diverse sproglige løsninger, herunder oversættelse (italiensk-dansk), korrekturlæsning og tekstforfatning. Vores ypperste mission er at gøre sproglig faglighed tilgængelig for alle virksomheder - uanset størrelse. Korrekt sprogbrug og god kommunikation står desværre ikke altid højt på danske virksomheders liste over prioriteter; ofte skyldes dette manglende økonomiske og tidsmæssige ressourcer snarere end manglende bevidsthed om emnet. Derfor tilbyder Lariani Language Solutions fleksible løsninger til virksomheder med vekslende behov for en sprogkyndig  – hvad enten det er til at gennemse virksomhedens hjemmeside for fejl, at læse korrektur på sagsfremstillingen eller at udfærdige en velskrevet virksomhedsbeskrivelse til kataloget eller hjemmesiden.

Som noget nyt tilbyder Lariani Language Solutions også terminologisk begrebsafklaring. Formålet med begrebsafklaring er at identificere, forstå og definere de centrale begreber i virksomheden og udbrede denne forståelse til alle interessenter, herunder ledelsen, medarbejdere, leverandører, kunder mv., samt at opnå større kontrol over og indsigt i virksomhedens interne og eksterne kommunikation og processer. Begrebsafklaring er for mange stadig et meget eksotisk koncept, og det har i mange år været forbeholdt offentlige virksomheder, men nu gør Lariani Language Solutions det muligt for private virksomheder at få styr på deres terminologi og bruge det som et magtfuldt værktøj i deres brandingstrategi.