TDC Group

L.O.C. og TDC giver gratis album til danskerne

Pressemeddelelse   •   Mar 15, 2012 06:41 CET

Da TDC for nylig præsenterede nyt reklameunivers, var L.O.C. blandt de kendte danskere, der viste, hvordan de bruger TDC's produkter. Bag reklamen ligger imidlertid et samarbejde der stikker meget dybere. Næste skridt i samarbejdet er frigivelsen af L.O.C.’s nye album Prestige, Paranoia, Persona Vol. 1, hvor TDC og L.O.C. via tdc.dk/loc giver alle danskere muligheden for frit at hente deres eget eksemplar af albummet i en fem ugers periode.

TDC’s marketingdirektør, Camilla Ramby, fortæller om samarbejdet:

"Tanken bag vores nye reklameunivers 'Mit TDC' er, at TDC giver muligheder, man ikke kan få andre steder. Det at give alle danskere muligheden for frit at få det nye album, er en suveræn mulighed for at vise både kunder og ikke kunder, at man altid får noget ekstra hos TDC."

Camilla Ramby fortsætter:

"Med TDC Play viste vi, at TDC ikke er bange for at gå forrest. Samarbejdet med L.O.C. understreger TDC’s position som en innovativ virksomhed, der konstant finder nye måder at markedsføre på."

L.O.C.’s nye album bliver tilgængeligt fra den 23. marts via tdc.dk/loc. De efterfølgende fem uger vil det være det eneste sted, man kan hente albummet til evigt eje.

L.O.C., med det borgerlige navn Liam O’Connor, forklarer, hvorfor han har indgået samarbejdet med TDC:

"Som kunstner er et af mine mål at komme ud til flest mulige med min musik. Og at jeg sammen med TDC kan gøre det på en helt ny måde, gør det kun endnu bedre. Samtidig betyder det meget for mig, at jeg kan give noget tilbage til mine fans, der altid har været der for mig."

Udover fem ugers forspring på at hente det nye album giver TDC adgang til et særligt ”deluxe” L.O.C.-album via TDC Play. Samarbejdet betyder også, at der vil blive produceret en stor mængde ekstramateriale i form af musikvideoer og ”behind the scenes”-fortællinger.

Yderligere oplysninger:
TDC Presse, tlf. 70 20 35 10