Scandilån.com

Lån penge i online Junglen

Pressemeddelelse   •   Jun 23, 2013 12:24 CEST

Det er blevet en jungle af forskellige ”navne” at låne penge online. De mange lånetyper dækker i høj eller nogen grad over det samme – lån der optages hurtigt online. De mange forskellige udtryk og begreber omkring låneformen bidrager ikke til at gøre markedet for online lån overskueligt.

• Smslån

• Mikrolån

• Forbrugslån

• Kviklån

• Quick lån

• Hurtig lån

• Online lån

• Privatlån

Er nogle af de mange udtryk som anvendes for hurtige online lån foretaget over hjemmesider. Paraplyen er stor, men mangfoldigheden lille. Når man går lånene efter, er der egentligt ikke så stor forskel på dem. Den umiddelbare konklusion er, at det er låneudbyderne, der er forskel på.

Mange af låne udtrykkene stammer fra engelsk og er enten bibeholdt, delvis omformuleret eller fordanskede. Kigger man ud i Europa er det samme billede, der tegner sig. Her er sammenblanding af udtryk mange; payday loans, text loans er nogle.

Fra EU kommissionen har fokus været, at udstikke love omkring markedsføring af disse lånetyper. Dette har resulteret i, at der er et minimum af informationer som skal fremgå, når låne virksomhederne reklamerer for deres lån.

Ny Guide for Online Lån

Fat mod kære forbruger, der er nu kommet en skandinavisk guide på scandilån.com – der gør op med de mange låneudtryk for online lån. Online låneområdet er hastigt voksende i både antallet af lån og antallet af låneudbydere, derfor er det strengt nødvendigt med et overblik.

Dette nye website har til formål, at skabe overblik over;

• låneudbydere

• udbydernes lånetyper

• råd om online lån

Et marked i vækst er dog også positivt for forbrugerne, da det skaber en øget konkurrence, der er til gavn for de som gerne vil optage online lån. Låne Virksomhederne skærper priserne på deres lånetilbud, og øger udbuddet i deres låne sortiment.

På scandilån.com finder du informationer om såvel låneudbydere som informationer om godt og dårligt vedrørende lånene. Websitet følger markedet nøje og har fingeren på pulsen i lånemarkedet. Her vil du kunne blive opdateret om nyheder i lånemarkedet for penge lån online, og finde de nye låneudbydere der kommer.

Det er vigtigt at anvende online lån til det, som de fra starten var skabt til. Smslån, kviklån og forbrugslån er hurtige lån. Hvilket betyder, at lånene er hurtige at optage samt afbetale igen. Hurtige lån foretaget online skal betales hurtigt tilbage igen, ellers er de for dyre. Se mere på den nye låneguide online på scandilån.com

Besøg Scandilån.com hver gang du skal låne penge online - her finder du oversigter over de forskellige online lånetyper som kviklån, smslån, forbrugslån, hurtiglån og privatlån. Scandilån.com indeholder guides og gode råd til, hvordan du håndterer et altid hurtigt skiftende online låne-marked. Husk at online lån kan være en god ide, hvis du anvender det rigtigt.