Scandilån.com

Lån penge uden sikkerhed

Pressemeddelelse   •   Jul 03, 2013 10:16 CEST

Scandilån.com - din låneguide på nettet

Skal du låne penge hurtigt online, er det vigtigt at ansøge om lån flere steder - ellers finder du ikke det lån som passer dig bedst. At låne penge på nettet er nemt og hurtigt, fordi udlåns-selskaberne online ikke beder om sikkerhed for deres udlån. Du behøver blot oplyse nogle få informationer, og du er godkendt til lånet. Her spørger man ikke om anvendelsen af lånet, hvilket man ofte skal redegøre for i banken. Typiske lån der udbydes uden sikkerhed:

• SMS lån
  • Kvik lån
  • Mikro lån
  • Hurtig lån
  • Forbrugslån

At låne penge online uden sikkerhed, betyder at de som står uden en bil eller et hus som sikkerhed for et lån, også har muligheden for at låne penge nemt og hurtigt. For at få et lån i banken oplever man ofte, at der skal stilles sikkerhed for lånet via et eller flere aktiver. De, som ikke har et aktiv, står i en svær situation her.

Ulempen ved at optage et lån uden sikkerhed er, at det er betydeligt dyrere, da lånevirksomheden har en langt større risiko, da lånet er uden sikkerhed. Det giver sig selv, at hvis man løber en betydelig større risiko, så tager man sig også betalt for dette.

Få hjælp til at finde de bedste låneudbydere

Scandilån.com har samlet en række låneudbydere på online låne markedet, så du nemt og enkelt kan ansøge om lån hos flere, fra ét sted. Og det er netop det bedste råd man kan give - ansøg altid flere steder. Mange tilsender lånetilbud indenfor blot 15 minutter, så din informationssøgning går hurtigt. Bemærk, at det er gratis og helt uforpligtende at ansøge om lån online - desuden er der i lovgivningen en fortrydelsesfrist.

Besøg www.scandilån.com og gør brug af låneoversigterne, der viser dig - hvor du kan ansøge om hurtige lån online

Besøg Scandilån.com hver gang du skal låne penge online - her finder du oversigter over de forskellige online lånetyper som kviklån, smslån, forbrugslån, hurtiglån og privatlån. Scandilån.com indeholder guides og gode råd til, hvordan du håndterer et altid hurtigt skiftende online låne-marked. Husk at online lån kan være en god ide, hvis du anvender det rigtigt.