Veeam

Lancering af markedets førende Veeam Backup & Replication v7 – tager moderne databeskyttelse til et nyt niveau

Pressemeddelelse   •   Aug 22, 2013 08:30 CEST

Veeam® Software, innovativ leverandør af løsninger til backup, replikering og administrationsværktøjer til VMware vSphere og Microsoft Hyper-V, starter i dag salget af flagskibsproduktet Veeam Backup & Replication™ v7.

Den nye version er fuld af markedets bedste funktioner, heriblandt to banebrydende nyheder, der vil tage moderne databeskyttelse til et nyt niveau. Built-in WAN Acceleration og Backup from Storage Snapshots har fået meget fine anmeldelser af de brugere, der har testet funktionerne.

“Over 73 000 virksomheder bruger allerede Veeam Backup & Replication, og i den nye version sætter vi en ny standard for moderne databeskyttelse. Det er kundernes tilbagemeldinger, der driver vores innovation, og responsen på den nyeste version har være enormt positiv. Der rapporteres om såvel meget hurtigere offsite sikkerhedskopiering og forbedrede RPO'er som fordelene ved de mange nye funktioner. Veeam Backup & Replication lever igen op markedets behov på en måde, som ingen anden løsning er i stand til”, siger Ratmir Timashev, Veeams adm. direktør og bestyrelsesformand.

"Veeam v7 har virkelig simplificeret vores daglige backuprutiner. Især det nye Backup Copy Job med WAN acceleration gør det let som en leg at få vores kopieret vores backup data offsite. Sidst men ikke mindst kan vi endelig aflive vores gamle backupprodukt, som håndterede bånd. Alle Veeam data bliver nu spolet direkte til tape med den nye v7", siger Patrik Priess, IT Architect ved DataGuard i Danmark.

Built-in WAN Acceleration er udviklet af Veeam og kopierer data til eksterne lokationer op til 50 gange hurtigere end ved normal filkopiering. Funktionen eliminerer også behovet for at købe og implementere en løsning til generel WAN-acceleration eller ekstra båndbredde til sikkerhedskopiering på andre lokationer.

Backup from Storage Snapshots er blevet udviklet sammen med HP og forbedrer RPO'er (Recovery Point Objectives) markant, hvilket kraftigt sænker belastningen på den virtuelle infrastruktur. Som et resultat heraf kan it-administratorer udføre sikkerhedskopiering så ofte, de ønsker, selv på systemer med høj belastning. Løsningen er kompatibel med HP StoreVirtual VSA, HP StoreVirtual (LeftHand, P4000) og HP StoreServ (3PAR).

Veeam Backup & Replication v7 introducerer også 75 andre nye funktioner og forbedringer med flere af markedets bedste funktioner, heriblandt Veeam Explorer for Microsoft SharePoint, VMware vCloud Director Integration, Self-Service Recovery of VMs and Guest Files og Native Tape Support.

Ny Enterprise Plus Edition

For at imødekomme de individuelle kunders behov om prisbillig databeskyttelse fås der flere versioner af Veeam Backup & Replication, såsom Free, Standard og Enterprise. Ved lanceringen af Veeam Backup & Replication v7 introduceres også versionen Enterprise Plus, der inkluderer Built-in WAN Acceleration og Backup from Storage Snapshots.

Tilgængelighed, pris og demoer på VMworld: Veeam Backup & Replication v7 er nu tilgængelig for salg over hele verden.

Priser:

Standard Edition €620

Enterprise Edition €1 000

Enterprise Plus Edition €1 600

Veeam Backup Free Edition kan fortsat hentes gratis på http://www.veeam.com/virtual-machine-backup-solution-free.html. Besøgende på VMworld 2013 er velkommen til at besøge stand 1629 for at se demonstrationer af Veeam Backup & Replication v7.

Om Veeam Software

Veeam® er Modern Data Protection™. Vi mener, at nutidens it-krav og behov har ændret sig, og at gamle " 3C"-backup-problemer, dvs. høje omkostninger, øget kompleksitet og manglende funktionsevner ikke længere er acceptabelt for nogen organisation.  Veeam leverer kraftfulde, brugervenlige og prisbillige løsninger, der er bygget til Virtualization™ og cloud - et perfekt match til det moderne datacenter.

Veeam Backup & Replication™ er VMware-backup, Hyper-V backup, gendannelse og replikation.  Denne nr.1 Backup™-løsning hjælper organisationer med at imødekomme RPO'er og RTO'er, spare tid, eliminere risici og reducerer kapital- og driftsomkostninger drastisk.  Veeam Backup Management Suite™ kombinerer Veeam Backup & Replication og Veeam ONE™ i en enkelt og integreret løsning, der beskytter virtualiseringsinvesteringer, øger administratorproduktivitet og hjælper med at dæmpe daglige managementrisici.  Veeam Management Pack™ (MP) udvider virksomhedsovervågning til VMware via Microsoft System Center.  Veeam leverer også gratis værktøjer til virtualiseringsfællesskabet.