Epson Danmark

Lang AG placerer ordre på Epsons til dato skarpeste installationslaserprojektor

Pressemeddelelse   •   Sep 23, 2016 08:00 CEST

Ledende internationalt AV udlejningsfirma bekræfter aftale på

25 EB-L25000U projektorer.

September 2016 - Epson har offentliggjort en aftale med Lang AG, det tyske AV udlejningsfirma, om at levere 25 enheder af den nye EB-L25000U - p.t. den skarpeste 3LCD projektor på markedet. Dette kommer oven i Epsons juni 2016 handel med Lang AG om at levere L-Series projektorer til en værdi af ca. 3 millioner euro.

Neil Colquhoun, Executive Director, Professional Displays, siger, “Vi er glade for, at Lang AG har valgt EB-L25000U. Som vores helt nye flagskib installationsmodel er det utroligt vigtigt for os, at den er kommet igennem Langs meget strenge evalueringsproces. Vi håber, at lysstyrken, brugbarheden og alsidigheden af denne 3LCD laserprojektor vil give Lang AGs kunder endnu mere fleksibilitet til at skabe enestående, visuelle installationer.”

Tobias Lang, CEOof Lang AG, tilføjer, “På grund af vores positive oplevelse med Epsons EB-L1000 Series ser vi frem til den kommende udvidelse af vores produktportefølje med

EB-L25000U. Denne 25.000 ANSI lumen højperformance laserprojektor åbner nye og mere fleksible muligheder for vores kunder på installations- og eventmarkedet. Vi sætter pris på den strategiske natur af vores samarbejde med Epson så vel som den fortsatte kommunikation.”

EB-L25000U er ikke blot den skarpeste 3LCD laserprojektor på markedet, den er også mindre og letter end konkurrerende produkter. Og takket være 360° rotation tilbyder den utrolig fleksibel montering. En forseglet optisk enhed og inorganisk fosforhjul betyder, at

EB-L25000U giver 20.000 timer med pålidelig, vedligeholdelsesfri brug, og den kan endda virke i meget røgfyldte miljøer, så som koncerthaller og teatre.

Epson er en globalt førende og innovativ producent med fokus på at overgå brugernes forventninger med løsninger til forskellige markedsområder som kontor, hjem, forretning og industri. Epsons produktudbud strækker sig fra inkjetprintere, printersystemer og 3LCD-projektorer til industrirobotter, smart glasses og sensorsystemer og er baseret på originale kompakte og energibesparende præcisionsteknologier.

Med den japanskbaserede Seiko Epson Corporation i spidsen har Epson Group mere end 67.000 medarbejdere i 90 virksomheder verden over og er stolte over at kunne bidrage til det globale miljø og til de samfund, gruppen opererer i.

Om Epson Europe

Epson Europe B.V., Amsterdam, er gruppens regionale hovedkvarter for Europa, Mellemøsten, Rusland og Afrika. Epson Europe opnåede med sine 1.700 ansatte i regnskabsåret 2013 en omsætning på 1.517 mio. EUR.