Unibet Danmark

Larsen retur til Tyskland

Pressemeddelelse   •   Apr 02, 2009 21:26 CEST

Tre mål i to landskampe; Søren Larsen gør i hvert fald sit, for at slippe væk fra den franske 5.division. Næste stop kan blive Bundesligaen.

Flere tyske klubber har allerede synet den danske humørbombe, og Larsens succes i de seneste landskampe gør en retur til Bundesligaen meget sandsynlig.

”Både SC Freiburg og Hannover 96 mangler lige nu skarprettere i front, mens Hertha Berlin har behov for en gardering til topscorer Andrei Voronin, hvis de skal holde mesterskabskursen, ” siger pressechef Per Marxen. ”Og Hamburger SV mister jo Ivica Olic til Bayern efter denne sæson og vil derfor også være på jagt efter en kvalificeret erstatning.”

Se flere odds på Fodbold hos Unibet

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.

Yderligere information om Unibet Group plc findes på www.unibetgroupplc.com