SwivelukDK

Lounge Chair og osmanniske top salg.

Pressemeddelelse   •   Sep 25, 2014 19:52 CEST

Der er flere historier, der cirkulerer om den oprindelige inspiration til Charles E. "design af hvilestol samt skammel. Det er blevet sagt formanden blev oprindeligt designet som en fødselsdag gave til den ene gang Charles E." nær ven, instruktør Billy Wilder. Det er også blevet fremført, at Eames Chair har betydet et alternativ til den traditionelle engelske "Club Chair". Men da Lounge Chair premiere på Arlene Francis "Home" udstilling i 1956 var formand for national opmærksomhed.

Sådan var den popularitet og prestige Eames Lounge stol og skammel, det blev hurtigt et statussymbol. Ja, i 1960'erne, blev det sagt, at ingen virksomhed havde "lavet" det til toppen, indtil han havde en i hans eller hendes kontor. Charles E. motivationen bag designet var stadig efterligne komforten i en "varm, modtagelig udseendet af en godt brugt første baseball handske." I virkeligheden er det sådan varm og indbydende udseende, sammen med sin styrke og struktur. har gjort dette stykke en af ​​de mest anerkendte design af det tyvende århundrede Udtænkt engang mellem 1955 og 1956 Lounge stol og skammel Eames reflekteret bevidsthed om de traditioner og måde at nærme sig et problem: at identificere menneskelige behov først og bygge omkring det.

Forskellige anmeldelser

1. Efter megen forskning dette var den bedste gengivelse Eames lounge stol, jeg kunne finde. Nøjagtige proportioner, godt lavet, gummiophæng, nice kvalitet læder, polstring ikke også fast .... svært at finde fejl virkelig. Jeg har vist dette på showroom før købet, og ingen overraskelser, når mine ankom!
  2. Jeg har købt en Charles Eames Lounge stol og skammel. Jeg var tilfreds med kvaliteten af produktet, både læder og corpus. Kommunikation med swivel var glat, såsom levering. Pál

Tele: 0207 100 7454
Man - Søn, døgnet rundt
Email: Contact@swiveluk.com