lowcostholidays.dk

Lowcostholidays lancerer i Danmark

Pressemeddelelse   •   Dec 13, 2012 10:20 CET

Efter et succesfuldt år i Sverige og Norge  fortsætter lowcostholidays sin fremgang i det skandinaviske marked og lancerer nu lowcostholidays.dk.

Hvad er strategien for at det lykkes på det danske marked?

-Vores strategi er at tilbyde en enkel hjemmeside med mange muligheder og til konkurrencedygtige priser. Vi ved, at danskerne altid er på udkig efter den bedste pris, så vores tilbud passer til det danske marked. Vi vil være i stand til at tilbyde ferier som indebærer, at kunderne kan spare tusindvis af kroner i forhold til andre rejseselskaber, siger Stefan Kärrström, administrerende direktør for Lowcosttravelgroup i Skandinavien.

Hvorfor skal man vælge at rejse med lowcostholidays?

- Vi har et mere moderne system end konkurrenterne, hvilket betyder, at vi kan tilbyde mange flere kombinationer og mange flere flymuligheder. Vi vil gerne snakke med vores kunder på telefonen for at give dem den bedste service og den rejse, de ønsker, siger Stefan. – Vi sigter på, at alle har råd til at tage mere på ferie og den billigste ugentlige tur er en 6-dages tur, vores system er fleksibelt, siger Stefan.

- Tilbuddet du får fra os, er den pris, du betaler. Vi har ingen skjulte omkostninger, bestillingsgebyrer eller prisændringer, siger Stefan Kärrström.

Hvilke destinationer er populære  i Danmark?

- Om efteråret og vinteren, tror jeg, vi vil se mange bestillinger  til Thailand, men også Dubai og Florida. Yderligere destinationer, som danskerne kan lide er, Gran Canaria og Egypten. – Med hensyn til weekendrejser er det  London, Berlin, Barcelona, Paris og Budapest, siger Stefan.

For mere information kontakt:

Stefan Kärrström,  adm. direktør Nordisk Lowcosttravelgroup, Mobile +46733506211, stefan.karrstrom@lowcostholidays.com

lowcostholidays.dk er lowcosttravelgroups varemærke, der sælger ferietilbud til rejsende på vores egen avancerede hjemmeside og via telefon.

Over to millioner kunder har rejst med Lowcosttravelgroup siden dens begyndelse.

Hjemmesiden blev lanceret i Storbritannien i 2009 og er i øjeblikket på top ti listen over de mest besøgte rejsesider i Storbritannien ifølge Hitwise. Den danske hjemmeside blev lanceret i November 2012. Ved at anvende den nyeste teknologi  så  skaber  vores system millioner af konkurrencedygtige rejsetilbud hver dag, ved at kombinere de mest overkommelige flyselskaber med over 120.000 hoteller.

Udnyt alle de tilbud på www.lowcostholidays.dk