Online Afdelingen ApS

Lyoness fejrer 10 års jubilæum – også på miljøområdet

Pressemeddelelse   •   Dec 01, 2013 19:46 CET

Lyoness er blevet kåret som af top selskaberne i Østrig, hvor organisationen er startet for 10 år siden. Kåringen sker på baggrund af de fremragende resultater Lyoness har skabt på verdensplan. Denne listning tildeles hvert andet år til maksimalt 1.000 virksomheder i Østrig. Alle de udvalgte virksomheder har en certificeret, ensartet processtruktur i alle afdelinger i virksomheden. Innovation, bæredygtighed og socialt ansvar er andre parametre, der indgår i bedømmelsen.

Lyoness er også blevet tildelt ISO 9001:2088 certificering af Quality Austria for deres fremragende kvalitet i ledelse og ensartet processtruktur i alle virksomhedens afdelinger. For medlemmer af Lyoness betyder det bedre og hurtigere service via strukturerede processer. Udover ISO-certificeringen tildelt af Quality Austria, har Lyoness også modtaget den internationalt anerkendte IQ Net-Certificering for certificeret management system. IQ Partners har udstedt certifikater i mere end 150 lande og har en verdens-markedsandel på 30%.

Som en global aktør påtager Lyoness sig også socialt ansvar inden for miljøbeskyttelse. Fonden Greenfinity Foundation (http://www.lyoness-gff.org) hjælper klimabeskyttelses projekter og promoverer brugen af vedvarende energi. Fonden er dermed forpligtet til at beskytte klodens naturlige ressourcer.

Lyoness samarbejder med et antal organisationer inklusiv Climate Partner, som er den ledende leverandør inden for virksomhedsløsninger på klimabeskyttelsesområdet. Bl.a. betyder det at Lyoness printer marketing og andet PR materiale på øko-venligt papir. I løbet af et produktionsforløb udledes der CO2 drivhusgasser, så Lyoness beregner dets indlydelse og forbrug og balancerer det ved køb af emissionscertifikater.

Derudover er Lyoness’ eget Cashback Magasin, som udsendes årligt til Premium Medlemmer og Loyalitetspartnere, printet på FSC-certificeret papir. FSC (Forest Stewardship Council) er en international non-profit mærkningsordning til træ og papir og er ansvarlig for at håndtere de globale træresourcer. Det betyder, at FSC-certificerede produkter, inlusiv Cashback Magasinet, kommer fra miljøvenlige skove. Når man køber et FSC produkt sikrer man aktivt, at vores miljø bliver beskyttet.

Du finder meget mere information om Lyoness Danmark på www.lyonessdanmark.dk