McAfee

McAfee tager endpoint security til et nyt niveau.

Pressemeddelelse   •   Jun 04, 2013 11:31 CEST

Disse produkt suiter er først på markedet til at skabe et sikkerhedsnet, der dækker både hardware og operativsystem såvel som de enkelte applikationer i alle virksomhedens endpoints, hvilket giver omfattende beskyttelse og øger sikkerhedsadministratorernes overblik på risikostyring betydeligt.

Et nyt produkt er McAfee Deep Defender, en integreret hardware-rootkit beskyttelse, der er udviklet i et samarbejde mellem McAfee og Intel. Andre nye funktioner omfatter dynamiske "whitelisting" risiko understøttelse og nye muligheder for sikkerhedsstyring i realtid. Ved at inkludere håndtering af mobile enheder og support til Mac OS og Linux, hjælper McAfees nye produkter virksomheder af alle størrelser med at beskytte deres personales digitale arbejdsredskaber, data og applikationer.

Sikkerhedsadministratorer kan drage fordel af den udvidede dækning, der kan styres fra et enkelt adgangspunkt. En yderligere fordel er, at installationen tager minutter snarere end timer, hvilket gør det nemt for IT-medarbejdere at rulle ud. For slutbrugeren giver McAfee Complete  Endpoint Protection desuden hurtigere og mindre ressourcekrævende Security Scan, der giver den stærkest mulige beskyttelse af din pc, mobiltelefon eller tablet-enhed uden at påvirke produktiviteten.

Nye trusler kræver nye standarder for beskyttelse

Den moderne cyber trussel betyder en konstant strøm af phishing forsøg, ondsindede websteder, rootkits samt sårbare og kompromitteret enheder. Vi ser i stigende grad langsigtet, komplekse og målrettede angreb på flere niveauer af IT-infrastrukturen. Den eksplosive vækst i online, digitale enheder på arbejdspladsen øger også antallet af angrebspunkter i samme omfang. En medarbejder kan, uden at være klar over det, sætte hele virksomheden i fare ved at forbinde til netværket med en inficeret computer eller mobile enhed. McAfee Complete  Endpoint Protection Suite er designet til at imødekomme de nye udfordringer som dagens og morgendagens arbejdsplads har.

"McAfee var den første på markedet til at levere komplette sikkerhedløsninger  og vi fortsætter med at være markedsførende på dette område. Markedet for sikkerhedsuiter ventes at svare til to milliarder dollar i 2013, "siger Candace Worley, leder af endpoint sikkerhed på McAfee. "Gennem forbedret ydeevne og automatisering i vores i forvejen førende beskyttelse og integration af forskellige og ønskede nye funktioner, tager vi beskyttelsen af ​​arbejdsstationer til et nyt niveau - med en hurtigere hastighed, bedre beskyttelse, større enkelthed og højere forretningsværdi.

Dokumenteret beskyttelse

McAfee Complete  Endpoint Protection giver nogle af de højest rangerede sikkerhedsløsninger på markedet. I en sammenlignende test af indflydelsesrige AV-Test udviste McAfee Deep Defender en 100 procent beskyttelse mod rootkits. En test af virksomhedsløsninger fra NSS Labs i år gav McAfee-software højeste score, når det kom til at forsvare mod skjulte angreb, kendt som "exploit and evasion attacks." Og West Coast Labs test af malware beskyttelse gav kombinationen af ​​McAfee Application Control, McAfee VirusScan ® Enterprise, og McAfee Host Intrusion Prevention, den højeste rating. Alle disse produkter er en del af det integrerede system McAfee Complete  Endpoint Protection Enterprise.

Nedenfor er nogle af de nye funktioner i McAfee Complete  Endpoint Protection

• Real Time for McAfee ePolicy Orchestrator - specialdesignet og ”best practice” baseret værktøj til at hjælpe administratorer med hurtig og kontinuerlig visning af deres sikkerheds situation og træffe de nødvendige foranstaltninger hurtigere i risikosituationer.

• McAfee ® Enterprise Mobility Management (McAfee EMM) mobile device management og sikre container er fuldt integreret i McAfee ePO miljø, skaber en fælles adgang og overvågningspunkt for alle netværkets endpoints med understøttelse til Mac, Windows og Linux. Mere om EMM kan læses her.

• McAfee Deep Defender Fælles udviklet hardware-baseret sikkerhedsløsning af Intel og McAfee, der tager beskyttelse til nye niveauer. Deep Defender arbejder under operativsystemet til at imødegå nye typer af rootkits.

• McAfee Application Control til pc'er-dynamisk whitelisting af bærbare computere og arbejdsstationer, som reducerer risikoen for virus angreb eller forstyrrelser ved at styre, hvilke programmer brugerne kan køre i systemet og forhindre malware i at blive udløst. Teknologien har vist sig 100 procent effektiv i uafhængige tests fra West Coast Labs.

• McAfee Risk Advisor hjælper administratorer med hurtigt at kunne se risikoniveauet for de forskellige enheder, således at beskyttelsesforanstaltninger kan udføres på det rigtige tidspunkt og på de rigtige steder.

For en komplet liste af integrerede forbedringer i Endpoint Protection suiter, besøge: http://www.mcafee.com/endpoint

Tilgængelighed

For mere information om McAfee Complete  Endpoint Protection, kan du besøge: http://www.mcafee.com/endpoint.

IDC «, Verdensomspændende Complete  Endpoint Security 2012-2016 Forecast og 2011 Vendor Aktier," Doc # 235.930, juli 2012

McAfee, der er et datterselskab 100 % ejet af Intel Corporation (NASDAQ:INTC), er verdens største dedikerede udbyder af sikkerhedsteknologi. McAfee leverer proaktive og afprøvede løsninger og tjenester, som medvirker til at beskytte systemer, netværk og mobile enheder verden rundt, så brugerne trygt kan oprette forbindelse til internettet, browse og handle online. Med sin uovertrufne Global Threat Intelligence i ryggen skaber McAfee innovative produkter, som sætter private brugere, virksomheder, den offentlige sektor og tjenesteudbydere i stand til at overholde lovgivningen, beskytte data, undgå afbrydelser, identificere sårbarheder og løbende overvåge og forbedre deres sikkerhed. McAfee fokuserer konstant på at finde nye måder at beskytte sine kunder på. http://www.mcafee.com/dk