Bellevue Teatret

MICHAEL CARØE - That’s Life

Premiere den 25. September

Så er han tilbage.

Med en reflekterende kommentar er Michael Carøe tilbage med fornyet kraft i sit show – ”That's Life” - han fylder rundt og fejrer 30 års jubilæum som kunstner.
Glæd dig til årets fest i selskab med Danmarks mest charmerende crooner på Bellevue Teatret.

I anledning af sin runde fødselsdag og tredive år i festens tjeneste, fyrer han den af på Bellevue – og dog.. Michael er blevet voksen!! og har til hensigt – dog uden at bliver alt for alvorlig – så vil han reflektere lidt over sit liv og causere over ting og hændelser i dagligdagen som han har lagt mærke til og som betyder noget for ham.

I samarbejde med Lars Gandsø, har han nedfældet sine tanker om livet, døden og det at være mennesket Michael Carøe.

For nok kender vi overskudsmennesket Michael Carøe fra utallige shows og tv optræden – men hvad med privatmennesket Michael, som sidder i bilen og tænker mere på benzinpriser end at komme frem i trafikken og råbe af sine medtrafikanter. Nu er der ting i dagligdagen som efterhånden får overtaget så fravalg efterhånden er mere vigtigt end tilvalg.

”Jeg har lagt mærke til at man er modnet når man ikke længere bliver betragtet som lovende” MC

”Østerbro er bygget i én til én, af lige dele rucola og østrogen” MC

”Perfekt – hvad fanden betyder perfekt? MC

Som pendant til eftertænksomheden vil dette års Carøe show, i bedste Carøe stil, også være fyldt med god musik, fest, farver og en swingende-retro-klub-fest-stemning. Du er i den grad inviteret når livet bliver fejret, musik bliver spillet og swing bliver swunget.

Den gode stemning er garanteret, når Michael fyrer den af, akkompagneret af de cooleste katte i byen, ”The London Lounge Orchestra” – som består af:
Joakim Pedersen, Jesper Rytkov, Nicholas Findsen, Torsten Lefmann & Dan Hemmer.

Michael Carøes show-række begyndte med Dean Michael – ”Welcome to my Way” i 1998, der blev fulgt op allerede året efter af ”Dean Michaels - Afskedsshow vol.1. ”
Afskedsshowet blev navngivet efter devisen: "jo tidligere man starter, jo flere afskedsshows kan man nå...", og når man forbereder lanceringen af en lang række afskedsshows, kræver det jo indimellem et come back-show; derfor vendte Michael Carøe tilbage med showet "Back in Business" i 2002, et show som blev en succes med ekstra shows i Tivoli. I august 2007 vendte Michael Carøe tilbage til Tivoli med et show ”Lovers in the Moonlight” sammen med Søs Fenger & Mark Linn. Og nu er han så tilbage igen, for som han siger – ”da jeg ikke har en Facebook profil er det her min måde at lave statusopdatering på……”

Sidste gang Michael Carøe optrådte på Bellevue Teatret med sit show fik han følgende ord med af pressen:
"Carøe i smækker - lækker topform" - Berl.
"En rigtig entertainer - Det her er jo en fest" - Politiken
"Knaldhamrende flot dansk tuxedo-show" - BT
"Musikken gyngede, salen kogte" - EB

Billetterne kan bestilles ved at ringe til vores billetkontor på 39 63 64 00 eller hos Billetten på 70 20 20 96 og koster fra 120 kr. – 385 kr.(alle rabatordninger er gældende). Derudover kan man altid bestille via www.teaterbilletter.dk

For yderligere information se www.bellevueteatret.dk

eller kontakt venligst Lena Hedegaard på 39 63 49 00,

På gensyn i Bellevue Teatret.

Bellevue Teatret

Strandvejen 451, 2930 Klampenborg