SPARTOO.DK

Minimalistiske eller fantasifulde, flipflops er mere populære end nogensinde!

Pressemeddelelse   •   Aug 01, 2013 15:19 CEST

Får de seneste dages varme og sol dig til at drømme om sommerferie? Så er det det rigtige tidspunkt til at forny garderoben med et par flipflops eller andre åbne sko! Enten det er til strandene verden over, eller bare til afslapning i haven eller stuen er flipflops de helt rigtige sko til sommerbrug. Gå på opdagelse i vores store udvalg af sommersko, fra de mest enkle til det mest avantgarde-design!

Havaianas-sandalerne blev skabt i Brasilien i 1962 og blev hurtigt et sikkert sommerhit, fordi de både er smarte og behagelige. Udover at de både kan anvendes på stranden og i byen, er de designet til at undgå forbrændinger og garantere velvære. Strandsandalerne er det obligatoriske tilbehør til en solrig sommer. De bæres af hele det brasilianske folk, og nu også på mode blandt størstedelen af stjernerne i Hollywood! Sea, Havaianas & Sun...

Ipanema er først og fremmest det mest chikke distrikt i Rio de Janeiro, som der er blevet skrevet bosa nova sange om siden 1960erne. Med inspiration herfra sender dette unge mærke festlige farver og eksotiske prints, som minder os om sjælen i Rio, ud til hele verden. Mærkets modeller repræsenterer meget mere end blot modevarer, de har først og fremmest en stærk miljømæssig og etisk indflydelse, når det gælder beskyttelsen af miljøet for de fremtidige generationer. Deres modeller er fabrikerede i allergi-venlige materialer og 100% genbrugs PVC!

Med en farverig stil satser Colors of California på originalt design og tilbyder unge og friske kollektioner. Der spares ikke på fantasien og mærket henvender sig til alle der elsker at forbedre deres garderobe med tilbehør der er både sjovt og trendy. Fra det helt klassiske til det meget modige, så forbliver modellerne fra Colors of California ikke ubemærkede!

Jack O'neill skabte brandet af samme navn tilbage i 1952, da han skabte den første våddragt for at forlænge surfsæsonen i de Californiske farvande. Som den ægte entusiast han er, udvidede grundlæggeren af O'neill sit koncept og tilpassede det til alle former for vandsport. Med innovation og teknologi som kerneværdier, involverede brandet sig i udviklingen af surfsporten. Derudover bruger O'neill sit velfortjente ry og udvikler sideløbende med sine tekniske produkter en række livsstilsmodeller, der spænder fra beklædning til sko over lædervarer og modetilbehør. I dag sælges produkterne over hele verden!

Om Spartoo.dk : N°1 i online-skosalg i Europa

Spartoo.dk er en del af Spartoo.com-gruppen, der blev grundlagt i 2006 og som hurtigt slog igennem som førende webshop med online-salg af sko. I dag tilbyder Spartoo over 700 mærker indenfor damesko, herresko og børnesko (bl.a. New Balance, Geox, Converse, Timberland og Birkenstock). Over 30.000 modeller er tilgængelige (ballerinaer, støvler, sneakers, pumps, støvletter, sandaler…). Spartoo.com dækker hele Europa og er med på top 10-listen af mode-internetbutikker og firmaer med størst vækst i Europa.

• Omsætning 2012 : 150 millioner euros
  • Omsætning 2011 : 100 millioner euros
  • Omsætning 2010 : 50 millioner euros
  • Omsætning 2009 : 30 millioner euros