Wonderful Copenhagen A/S

Mobil markedsføring af København

Pressemeddelelse   •   Sep 20, 2010 09:39 CEST

Kom med, når Wonderful Copenhagen og projektpartnere inviterer til workshop og foredrag om markedsføring af Købehavn på den mobile platform.

COP 15 og den årligt tilbagevendende Modeuge har ikke meget til fælles - og dog.
Fælles for de to store events er, at applikationer til mobiler og smartphones blev brugt til at guide deltagerne rundt i byen - og forbinde eventen med resten af byen.

Mandag d. 4. oktober inviterer Wonderful Copenhagen og partnerne bag "events og mobile medier" til et gratis tre timers arrangement i Det Ny Teater, hvor der vil være fokus på mobile applikationer og hvordan de er blevet brugt til at markedsføre København i forskellige sammenhænge.

Erfaringer og nye ideer

Undervejs vil Wonderful Copenhagen fremlægge brugerundersøgelser og dele ud af erfaringer omkring udviklingen af mobile medier, med afsæt i COP 15 og FashionWeek applikationerne. I løbet af eftermiddagen vil der også være indlæg fra bl.a. Københavns Lufthavne og Politikens "Turen går til", der for nylig har udviklet forskellige mobile applikationer til turister i Købehavn.

Efter indlæggene er der Workshop, hvor alle deltagere opfordres til at komme med nye ideer til applikationer, der kan være til gavn for både københavnerne og byens gæster.

Til slut vil det være forfriskninger og mulighed for at netværke.

Arrangementet foregår mandag d. 4. oktober på Det Ny Teater, Sceneriet, Gammel Kongevej 29, 1610 KBH V fra kl. 16-19.

Dagens program finder du herwww.mobilemonday.dk

Tilmelding til arrangementet sker herwww.frontal-pr.dk
Det er nødvendigt at melde sig ind i netværket MobileMonday først, hvilket er gratis og også kan gøres via linket herover.