TUI Danmark

Mød deltagerne i ’Kærlighed ved første ferie’

Pressemeddelelse   •   Maj 09, 2016 15:30 CEST

Star Tour offentliggjorde i dag identiteten på de to deltagere i en video på deres Facebook-side, hvor de hver især gør sig klar til det første møde. Blandt 1.400 ansøgere er Michael Ewald Hansen og Sabrina Grønning udvalgt til at deltage i ’Kærlighed ved første ferie’, hvor de møder hinanden for første gang på en luksusferie med alt betalt på Rhodos. Spørgsmålet er nu, om aarhusianske Michael og københavnske Sabrina kan få kærligheden til at blomstre under de noget usædvanlige omstændigheder.

I løbet af ugen kan nysgerrige seere følge med i parforholdets udvikling på rejsebureauets sociale medier, hvor parret vil dokumentere ferien igennem ugen.

Programmet for ferien indeholder en række aktiviteter som par-massage, romantiske middage, udflugter til by, vandsport og spa-ophold. Og skulle programmet vise sig udmattende, har parret mulighed for bare at slappe af i suiten. Her er der butler-service, så man kan bestille sig en forfriskning eller morgenmad i sengen. Ellers kan man tage en time i solen i de dertil indrettede dobbelte, balinesiske solsenge eller en tur på stranden 50 meter derfra.

Selve ferien udspiller sig i Kolymbia på Rhodos, hvor parret skal bo på det overdådige, 5-stjernede Sensimar Imperial Resort & Spa.

Sabrina Fie Grønning

Alder: 30 år

Arbejde: Projektleder hos Pandi Web

Bor i: Valby, København

Michael Ewald Hansen

Alder: 32 år

Arbejde: Markedsføring hos Whiteaway.com

Bor i: Aarhus

Star Tour tilhører TUI Nordic, der med en markedsandel på 20 procent, er den største aktør på det nordiske rejsemarked. Gruppen blev etableret i 1961 og tilbyder charterrejser, fly og krydstogter. Nogle af de mest populære rejsemål er De Kanariske Øer, Thailand, og Tyrkiet. TUI Nordic består af rejsearrangørerne Fritidsresor, Tema, Nazar og WonderCruises, Star Tour i Danmark og Norge, Finnmatkat i Finland og flyselskabet TUIfly Nordic. Gruppen har siden 2000 været en del af verdens førende rejsekoncern TUI Group, der i øjeblikket omfatter mere end 220 brands i 180 lande, otte flyselskaber med mere end 140 fly og 4.800 rejsebureauer i 16 lande. Totalt har TUI Group mere end 30 millioner kunder om året og over 55 000 ansatte i 31 lande.