Hellers

Mød Hellers Værft og Udstyr på Danfish International i Aalborg Kongres & Kultur Center d. 12. – 14. oktober.

Pressemeddelelse  •  2011-09-19 17:05 CEST

Hellers udstiller i år på Danfish messen i Aalborg og vil på dagene fremvise masser af rednings udstyr. Danfish messen er en af verdens førende messer for alt, der har sin plads indenfor fiskeri. Kom og se det nyeste indenfor fiskeri branchen, hvad enten det drejer sig om net, elektronik eller redningsudstyr så er det stedet at besøge. Hellers vil på deres stand have Seago ISO 9650-1A Redningsflåder specielt til Fiskefartøjer under 15m, redningsdragter og veste (både Solas og ISO godkendte), AIS Transpondere Klasse A og B samt AIS Modtagere, M-Tech VHF samt MOB sendere fra Wamblee. Udover redningsudstyr vil der blive fremvist nyheder fra bl.a. ICOM i samarbejde med Radiocom og Watski. Hellers udstiller i år sammen med Raymarine, der vil fremvise Termiske Kameraer, Nat kikkerter, Selvstyrere, Kortplottere, Radar og Ekkolod. Hellers vil, som altid på messer, have specielle messepriser på udvalgte vare, der gør det endnu vigtigere som besøgende at slå et slag forbi stand nr. D702 hvor du samtidigt kan få indblik i fordelene ved Xtreem Coat overfladebehandling med elastisk Coating. Mangler du entre billet er du velkommen til at afhente en i forretningen Kastrup Strandpark 9.

Hellers er en maritim import, salgs og service virksomhed med redningsmidler, skibselektronik og specialløsninger i højsædet. Hellers, der er etableret i 1950 i forbindelse med Kastrup fiskerihavn, er idag et maritmt varehus på over 1600m2, med alt til søens folk.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom