Finnair

Mød verdens førende rejsebloggere i København

Pressemeddelelse   •   Nov 02, 2010 16:00 CET

2010.11.02 Så er det ved at være sidste chance, hvis du skal møde verdens førende rejsebloggere, der gæster København. Fra torsdag den 4. november til lørdag den 6. november er Finnair sammen med Momondo og Wonderful Copenhagen værter for en af verdens største konferencer for rejsebloggere.
”Vi er stolte af, at omkring 170 journalister og rejsebloggere vil deltage i TBEX Europe 2010 i Wallmans Cirkusbygningen i København, og vi glæder os til at vise København frem til alle de udenlandske gæster", siger Finnairs Danmarkschef, Tomi Maaniemi.
Redaktører og journalister fra blandt andet Condé Nast Traveller, Lonely Planet og National Geographic har meldt deres ankomst, når TBEX for første gang afholdes uden for Nordamerika.Den danske økonomi- og erhvervsminister, Brian Mikkelsen, vil byde velkommen, og der vil blandt andet være mulighed for at møde en af Finnairs Quality Hunters. 25-årige britiske Ella Marshall har i mere end 30 dage være på farten som blogger og kvalitetsjæger for Finnair og kommer og fortæller om sine erfaringer fra turene til New York, Delhi, Lapland og Bangkok. Finnairs kommunikationsdirektør, Maria Mroue, deltager også.
Du kan tilmelde dig her på http://tbexeurope.eventbrite.com/

Finnair lancerer Apples iPad

2010.11.02 Nu lancerer Finnair Apples iPad i Via Lounge i Helsinki og om bord på visse flyvninger til Hongkong. Finnairs iPad er fyldt med underholdning i form af aviser, magasiner, film, tv-serier og spil til fri afbenyttelse. Dertil kommer flere spændende applikationer inklusiv Finnairs eget program, der giver mulighed for kundefeedback. – Vi søger hele tiden ny innovativ produktudvikling. Finnair er det første europæiske flyselskab, der laver egen iPad research-applikation, siger Finnairs vicepræsident for marketing, Jarkko Konttinen.