Montana

Montana Collection vokser

Press Release   •   May 26, 2016 11:12 CEST

Montana Collection familien – alle ready-made – vokser til en storfamilie på hele 30 medlemmer, når 16 nye møbler føjes til en ny generation på familietræet. Første såvel som anden generation Collection er bygget på Montanas velkendte system men er enkle bud på færdige møbler. Alle nye modeller kan vælges i alle Montanas 42 lakfarver.

Montanas 36 modulstørrelser i 4 dybder og 42 lakfarver er lig med Montana-systemet, der kan sættes sammen på et utal af måder og danne rammen omkring enhver personlig opbevaringsløsning. Montana Collection bygger på systemet og er færdige møbler med en genkendelig funktion og et sigende navn. Man kan derfor altid bygge videre og supplere de færdige Collection møbler med ekstra moduler fra systemet, når nye behov opstår. Nu føjer 16 nye Collection løsninger sig til storfamilien. De findes i alle Montanas 42 farver.

Montana Møbler A/S produces and supplies storage and shelving systems, tables, and chairs for homes and modern office environments. The Montana shelving system is designed by Peter J. Lassen. The flexible modular system and the inspiring colour palette offer freedom to create your own personal room and to personalize your style. Montana’s table and chair series are designed by Arne Jacobsen, Verner Panton, Andreas Hansen, Peter J. Lassen, Joakim Lassen and schmidt hammer lassen design.