TUI Danmark

Mor rejser gratis – gør et kup lige nu - 5000 gratis rejser til mor

Pressemeddelelse   •   Maj 07, 2014 11:14 CEST

Det er bedre end blomster, chokolade, middag på restaurant eller smykker – højeste score får man med garanti ved at invitere kvinden i sit liv, uanset om det er mor, hustru, datter eller veninde, på gratis ferie i sikker varme og sol.
Star Tour tyvstarter Mors Dag og sætter 5000 gratis rejser på markedet til mødre og andre kvinder. Det betyder, den der inviterer, betaler fuld pris for rejsen, og tager mor gratis med. Tilbuddet starter NU (onsdag kl. 10.00) og varer til fredag kl. 15.00.

- Det er forsommerens største rejseudsalg, og det er gedigne kup, der er i kurven her. Din Mors dag gave kommer til at overstråle alt hvad du ellers kunne finde på at give kvinden i dit liv, og vil med garanti skabe glæde, mener Stig Elling, salgsdirektør i Star Tour.

Rejserne er med afgang i juni og august til Grækenland, Tyrkiet, Spanien, Italien, Egypten, Cypern og Bulgarien fra afrejselufthavnene Kastrup, Billund, Ålborg og Århus.

Se din Mors Gave her:

For flere informationer, kontakt venligst: Stig Elling, salgsdirektør, Star Tour. Tlf.: 20 90 24 13

Star Tour A/S er Danmarks største charterrejsearrangør med en markedsandel i 2013 på 27%. Star Tour er en del af TUI Nordic. TUI Nordic tilbyder charterrejser fra Danmark, Sverige, Norge, og Finland. Hovedarrangøren er Star Tour/Fritidsresor/Finnmatkat, Nordens største rejsearrangør. TUI Nordic indgår i Europas ledende rejsekoncern indenfor ferierejser, TUI Travel PLC med ca.30 millioner kunder årligt.

Følg os på Facebook, YouTube og Instagram