Berner A/S

More Power. No Limits: Berners nye generation af Akku-maskiner

Pressemeddelelse   •   Apr 12, 2013 09:00 CEST

Brushless motorteknologi
Fra april vil Berner kunne tilbyde to maskiner med brushless motor teknologi. Den brushless motor i de to nye slagboremaskiner kan samlet giver op til 10 gange længere levetid på motoren samt større driftsikkerhed og øget effektivitet.

Ti maskiner – ét genopladeligt batteri
De nye Li-ion batterier er opbygget af komponenter af høj kvalitet, og kan anvendes helt ned til -20 °C, så maskinen altid er klar til at arbejde, også på den hårdeste vinterdag. Batterierne har en ”real-time” batteriindikator, så man ved et tryk på en knap, til enhver tid kan se, hvor meget strøm der er tilbage.

”Sammenlignet med Berners tidligere 18V modeller kan det nye Li-ion 4,0Ah batteri fordoble arbejdstiden mellem opladningerne” udtaler produktchef Henrik Rasmussen

Allerede nu er der planer om at udvide 18V serien med en støvsuger, skumpistol og en radio med lader. Dvs. at med Berners 18V platform opnår kunden uendelig fleksibilitet.  ”Hos Berner tror vi så meget på den kvalitet, som vi levere, at vi yder 30-dages-tilfredshedsgaranti” udtaler produktchef Henrik Rasmussen

Konkurrence

Lanceringen af ​​de nye Akku-maskiner er understøttet af en række salgsfremmende tiltag - bl.a. ved en særlig film på Youtube, der viser akku- maskinens ydeevne og drifttid, og som er designet til at opfordre kunderne til at involvere sig. Fra april til slutningen af ​​oktober, kan kunderne deltage i en konkurrence og f.eks. vinde et gavekort til Berner produkter eller et tilskud til en firmafest for kunden og dennes kolleger.

Det billede eller den hjemmelavede video som viser den bedste anvendelse af de nye Akku-maskiner, vil blive afgjort af følgere på Facebook.

Mere information vedr. konkurrence og de nye Akku-maskiner kan findes på: www.berner.dk.

I over 50 år har Berner brand′et repræsenteret troværdighed, stabilitet, tryghed og individuel service. Her hos Berner opfatter vi os som en innovativ partner, der konstant tilpasser sig kundernes og markedets skiftende udvikling og behov ved at tilbyde individuelt tilpassede services. Berner vil også i fremtiden repræsentere disse værdier.

Som europæisk koncern har Berner mange års erfaring og ekspertise, og som virksomhed inden for direkte salg er Berner på øjenhøjde med kunderne og er ikke kun leverandør, men en samarbejdspartner. En samarbejdspartner, der altid er klar med rådgivning og support, når det er nødvendigt.