mySupply

mySupply skal levere elektronisk fakturaløsning til Storbritannien

Pressemeddelelse   •   Jan 05, 2017 16:20 CET

mySupply er blevet tildelt en plads på rammeaftalen om PEPPOL Access Point (RM3784) med Crown Commercial Service (CCS). Aftalen indebærer levering af løsninger til udveksling af elektronisk faktura for alle offentlige myndigheder og organisationer i hele Storbritannien. Rammeaftalen omfatter både en løsning til elektronisk faktura, men også en scanningsløsning for dem, der ikke kan håndtere de elektroniske formater.

De britiske myndigheder forventer, at der i de kommende fire år skal indgås kontrakter for et samlet beløb på ca. 52 mio. britiske pund, svarende til knap en halv mia. danske kroner. ”Det er et meget stort marked, som vi nu får adgang til”, udtaler direktør Flemming Beltoft, mySupply.

”Vi er meget stolte over, at vi har indgået denne rammeaftale, og at vores VAX 360 system kan anvendes som kommende løsning til elektronisk faktura i hele Storbritannien. Det viser, at den ekspertise, som vi har opbygget i Danmark igennem mange år, også kan bruges internationalt”, udtaler Flemming Beltoft.

Aftalen betyder, at mySupply skal i gang med at ansætte flere medarbejdere og etablere en afdeling i Storbritannien, der kan betjene de kommende britiske kunder. Vores VAX 360 system er allerede forberedt til den valgte PEPPOL standard, og vil umiddelbart kunne bruges af de britiske kunder. ”Vi vil således først og fremmest få brug for sælgere og konsulenter” siger Flemming Beltoft.

Storbritannien har besluttet at indføre elektronisk faktura for hele den offentlige sektor på samme måde, som vi kender det i Danmark. I første omgang er det primært den britiske hospitalssektor – de såkaldte NHS Foundation Trusts, - der forventes at implementere elektronisk faktura.

Herudover vil mySupply’s eksisterende kunder få glæde af aftalen, idet de nu har direkte adgang til udveksling af elektroniske dokumenter med deres britiske offentlige kunder.

Flemming Beltoft vurderer også, at mySupply vil have lettere ved at sælge VAX 360 løsningen til de private virksomheder i Storbritannien, når løsningen er testet og godkendt af de britiske myndigheder.

mySupply ApS er en konsulentvirksomhed, der leverer NemHandel-løsninger og rådgiver om løsninger til elektronisk samhandel. Vi har udviklet fremtidens digitale serviceorienterede platform for integration og udveksling af elektroniske dokumenter på tværs af systemer, virksomheder og organisationer.

Vores VAX-løsninger - VAX 360 og VAX Integrator - er de absolut førende NemHandel-produkter på markedet. mySupply ApS har deltaget i udviklingen af NemHandel-standarden, og vi arbejder som leverandør for Digitaliseringsstyrelsen og drifter herunder NemHandel-support.

mySupply ApS udfører alle former for rådgivnings- og konverteringsopgaver inden for NemHandel.

Kontakt mySupply: +45 9696 1070 eller info@mysupply.dk