Codan Forsikring

Nathan Williams udnævnt til ny nordisk direktør for Underwriting and Insurance Risk i Codan

Pressemeddelelse   •   Aug 13, 2013 13:12 CEST

Nathan Williams afløser Martin Thompson som ny nordisk direktør for Underwriting and Insurance Risk i Codan-koncernen, der blandt andet omfatter Codan Forsikring i Danmark og Norge og Trygg-Hansa Försäkrings Aktiebolag i Sverige. Nathan Williams bliver samtidig nyt medlem af Codans nordiske koncernledelse.

Nathan besidder store tekniske kompetencer kombineret med en vidtrækkende erfaring inden for porteføljearbejde for både erhverv- og privatområdet, såvel i UK som internationalt.

Nathan kommer fra en stilling som direktør for Underwritting i RSA’s Group Corporate office. Inden dette har Nathan haft flere stillinger inden for Pricing og Underwriting.

Inden Nathan kom til RSA, arbejdede han for andre forsikringsvirksomheder i forskellige senior pris - og underwriting stillinger. Nathan Williams starter i sit nye job den 1. september og vil have base i København.

Codan Forsikring er Danmarks tredjestørste forsikringsselskab og har knap 340.000 danske husstande og godt 50.000 små og store virksomheder som kunder. Codan Forsikring er en del af Codan-koncernen, der bl.a. ejer det svenske forsikringsselskab Trygg-Hansa. Codan-koncernen er i dag 100 % ejet af den britiske forsikringskoncern RSA. Dermed er Codan en del af et af verdens største forsikringsselskaber med ca. 20 millioner kunder og 23.000 medarbejdere. Læs mere om Codans arbejde på http://www.codan.dk