Dansk Metal

Netværk til teknologi- og it entusiaster

Pressemeddelelse   •   Nov 08, 2011 17:53 CET

Alle de fynske Metalafdelinger har i samarbejde skabt et netværk for Metalmedlemmer med interesse inden for teknologi. Det foregår bla. på Facebook, og ordet er medlemmernes.

Leder man efter et FTP-program med særlige funktioner, eller har man brug for en opdatering på seneste cloud-teknologi, så har de tre Metalafdelinger på Fyn nu skabt et netværk for de medlemmer af Dansk Metal, der har interesser inden for it og teknologi.

”Vi har rigtig mange medlemmer med en utrolig specifik og detaljeret viden på it og teknologiområdet. Det er synd og skam, at al den viden og erfaring ikke bliver delt. Derfor skaber vi Teknologi Netværk Fyn”, siger Michael Antonsen fra Uddannelses- og IKT-sekretariatet i Dansk Metal.

”Vi vil give medlemmerne en merværdi i deres medlemskab, og alle der er teknologi-interesserede er velkomne på vores Facebook-side. Også automekanikeren, der er interesseret i computerspil”, siger Michael Antonsen fra Uddannelses- og IKT-sekretariatet i Dansk Metal. Det er interessen for it og teknologi der skal drive netværket.

I første omgang består Teknologi Netværk Fyn af de tre Metalafdelinger på Fyn. Men der er helt klart muligheder for at udvide netværket, hvis interessen er der, siger Michael Antonsen.

Netværket har været undervejs siden i sommers, hvor de spæde tanker udsprang under et fyraftensmøde på TV2. Et par medlemmer fra dette møde tog kontakt til Metal Odense, og herfra er det ellers gået derudaf.

Vil du være med i Teknologi Netværk Fyn, så klik ind på Facebook-siden.

Er du ikke på Facebook, så send en mail til Palle i Metal Odense. (0500PAJ@danskmetal.dk).

Teknologi Netværk Fyn modtager gerne ideer til foredrag og virksomhedsbesøg.