Bravo Tours A/S

Nu bestiller danskerne sommerferien

Pressemeddelelse   •   Dec 28, 2015 06:12 CET

Når julefreden sænker sig over de danske hjem, sker det ofte i selskab med rejsekataloger. Julestressen er parkeret, og nu er der tid til at tænke på næste års sommerferie.

- Vi mærker det hvert år – når familien samles til julemiddag, så er der tid til at tale om ferie og få taget en fælles beslutning om, hvor vi skal holde ferie i 2016, siger Peder Hornshøj, der er adm. direktør i Bravo Tours.

Den stigende interesse afspejler sig både online, på telefonen og i selskabets tre butikker, hvor danskerne er markant mere til stede end normalt. Og i år vil det gå endnu hurtigere end tidligere spår Bravo Tours rejseambassadør.

- Først og fremmest har forsalget allerede været rigtig godt. Men de to helt store grunde er, at finanskrisen er slut og sommervejret i 2015 nærmest ikke var eksisterende. Danskernes rådighedsbeløb er blevet større, og de vil for alt i verden undgå en dansk sommer, hvis den bliver som sidst, siger Stig Elling.

De forudser begge, at de klassiske rejselande vil hitte til sommer – især Grækenland, hvor danskerne kan nyde livet på de dejlige strande sammen med den venlige lokale befolkning.

Bravo Tours er blandt Danmarks tre største rejsebureauer med rejser til spændende og populære rejsemål over hele verden – altid med dansktalende rejseledere.

Bravo Tours tilbyder  Solferie, Safari, Rundrejser, Golfrejser, Kombinationsrejser. Oplevelsesrejser og Grupperejser, der giver minder for livet.

Bravo Tours har hovedkontor i Herning og et salgskontor i København.

Bravo Tours er medlem af charterrejsearrangørernes brancheorganisation (RiD) og Rejsegarantifonden og følger altid Rejseankenævnets retningslinjer og afgørelser.

Følg Bravo Tours på Facebook, Instagram, Pinterest, Google+, YouTube, Twitter eller bliv inspireret på vores rejseblog.