Unibet Danmark

Nu går den vilde Taburetjagt

Pressemeddelelse   •   Apr 07, 2009 21:30 CEST

Der er lagt op til ministerrokade, når Danmarks nye statsminister skal sammensætte sin egen regering. Især posten som Velfærdsminister er omgivet af stor spænding.

Her ser det ud til, at fire kandidater virker omtrent lige sandsynlige, når det gælder om at blive Karen Jespersens afløser.

”Karen Ellemann som vores umiddelbare favorit, med den nuværende politiske ordfører Inger Støjberg er en farlig outsider,” siger pressechef Per Marxen. ”Ny Alliance-afhopperen Malou Aamund skal også nævnes, da hun vil stå for fornyelse på et ministerhold, der har siddet i snart syv et halvt år, og det samme gælder for vestjyden Ellen Trane Nørby. Fire stærke kvinder på jagt efter en magtfuld post.”

Som kommende finansminister tror Unibet på Foghs højre hånd igennem et kvart århundrede, Claus Hjort Frederiksen til odds 1.30, mens det næppe bliver til et stort comeback for Søren Pind, der giver pengene 100 gange igen.

Se flere odds på politikk

Om Unibet

Unibet blev grundlagt i 1997, og er noteret på NASDAQ OMX Nordic Exchange i Stockholm. I dag er Unibet en af de største privatejede spillevirksomheder i Europa, og www.unibet.com findes på 20 sprog. Unibet har flere end 3.1 millioner kunder i mere end 100 lande. Unibet er medlem af EGBA, European Gaming & Betting Association og certificeret af G4, Global Gaming Guidance Group.

Yderligere information om Unibet Group plc findes på www.unibetgroupplc.com