Coop

Nu kan bornholmerne også handle i Irma

Pressemeddelelse   •   Feb 14, 2011 20:42 CET

Irma vender tilbage til Bornholm efter en længere pause.

Fra 16. februar begynder Irmas supermarked på Internettet, Irmatorvet.dk, at levere varer på Bornholm.

Det sker efter massivt pres fra bornholmerne, hvor mange stadig husker, da Irma var stærkt repræsenteret på øen med butikker.

”Siden Irmatorvet.dk åbnede 10.10. 2010, har bornholmerne været særdeles engagerede for at komme til at handle hos os. Vi har holdt os lidt tilbage på grund af den relativt lange transporttid. Men nu er vi klar til at levere til alle bornholmerne en gang om ugen,” siger direktør Peter Bagge-Nielsen, Irmatorvet.dk

Fra og med uge 7 leverer Irmatorvet.dk hver onsdag varer på hele Bornholm inden klokken 16. For at få leveret skal man bestille senest mandag inden klokken 12 (første gang den 14/2). Det er muligt allerede nu at foretage bestilling.

Med introduktionen af Irmatorvet.dk bliver det muligt at købe de klassiske Irma-varer, inklusive køle-, frost- og – ikke mindst – alle ugens tilbudsvarer.

Irmatorvet.dk blev skabt, da Irma i oktober 2010 købte Torvet.dk, og siden er omsætningen på dette landsdækkende netsupermarked vokset med cirka 40 procent.

At Bornholm savner Irma, vidner den kendsgerning, at over 60 kunder med postnummer på Bornholm allerede inden det har været muligt at få leveret, har oprettet sig som kunder på Irmatorvet.dk.

Yderligere information: Direktør Peter Bagge-Nielsen, 9620 1560/ peter@irmatorvet.dk