Call me

Nu kan du forudbestille den nye HTC One® hos Call me

Pressemeddelelse   •   Mar 05, 2013 15:06 CET

HTC introducerer nu HTC One®, der giver dig et helt nyt perspektiv på smartphones. HTC One® er udført i ét stykke unibody aluminium, og den slanke og lækre indpakning gemmer bl.a. på HTC’s helt nye innovative features HTC Blinkfeed™, HTC BoomSound™ og HTC Zoe™.

Livestream af nyheder, underholdning og social media direkte på startskærmen

I sidste uge præsenterede HTC den længe ventede nye smartphone, der er gået under navnet HTC M7. På pressemødet afslørede HTC, at navnet på det nye smartphone-flagskib er HTC One®, og at mobilen vil levere en helt ny og revolutionerende smartphone-oplevelse. Det nye og innovative HTC Blinkfeed™ er en af de features, der spicer oplevelsen op.  HTC Blinkfeed forvandler nemlig din startskærm til én livestream af opdateringer fra sociale medier, underholdning og nyheder, så du ikke behøver at skifte rundt mellem forskellige websites og apps. HTC Blinkfeed gentænker på den måde mobiloplevelsen fra dit udgangspunkt og gør det let for dig at holde dig ajour med bl.a. nyheder, og hvad vennerne laver, ved at hente indhold fra mere end 1400 kilder og servere dét, du vil have, for dig direkte på startskærmen.

Fabelagtig lyd på mobilen

Glem alt om at slæbe rundt på mp3-afspillere i lommen, Beats Audio™ og HTC BoomSound™ sikrer dig kraftigere, fyldigere og dybere lyd takket være stereo fronthøjtalere og indbygget forstærker. Med HTC BoomSound™ får du kvalitetslyd med minimal forvrængning, uanset om du hører musik, afspiller video eller optager dine egne videoer i HD.

Ultrapixels kamera redefinerer smartphonekameraet

HTC One er udstyret med et specielt HTC Ultrapixels kamera med HTC Zoe™, der giver dig mulighed for at tage fotos i høj opløsning og vække dem til live i et 3-sekunders klip. Disse ”Zoes”, fotos og videoer vises på en helt unik måde, der gør stillbilleder i mobilgalleriet til et levende galleri af dine bedste øjeblikke.  Og du kan nemt dele dem på sociale netværk som Facebook og Twitter eller sende til venner og familie via e-mail. For at gøre ”Zoes” muligt har HTC udstyret HTC One med et helt nyudviklet kamera, der slipper 300 % mere lys igennem linsen end traditionelle smartphonekameraer. Det gør det muligt at tage gode billeder selv ved lav belysning. På forsiden har HTC One et ultra-vidvinkel kamera med 1080p, der gør det let at tage et perfekt selvportræt eller video med bare ét tryk.

Oplev den nye HTC One - du kan allerede nu forudbestille HTC One i sort eller sølv hos Call me.

Tal ordentligt - det koster ikke noget