OnlineBingo.eu - Danmark

Nu kan du købe bingo plader i forsalg

Pressemeddelelse   •   Sep 14, 2010 15:57 CEST

Det har længe været muligt at sikre sig en kommende dvd film eller et video spil før selve udgivelsesdatoen ved at bestille på forhånd. Men nu er tendensen også kommet til online bingo industrien, hvor spillerne på OnlineBingo.eu nu kan købe bingo plader i forsalg.

Forsalget gør det muligt for alle OnlineBingo.eu’s medlemmer at spille med, selvom de ikke har mulighed for at sidde foran computerskærmen, når spillene løber af stablen. På denne måde er man sikker på at være med i spillet om de store præmier uden at tænde computeren.

Forsalget fungerer i bund og grund på samme måde, som når man køber en lottokupon. Man køber det antal bingoplader, man ønsker, ved at klikke på ”forkøb” i spillobbyen på OnlineBingo.eu. Numrene udtrækkes derefter på et givent tidspunkt, og når man så får tid, kan man logge sig ind på sin spillekonto og se i spilhistorikken, hvilke tal der er udtrukket, og om man har vundet en af de store jackpots.

” Vi vil gerne gøre det så nemt og praktisk som muligt for vores medlemmer at spille på vores site, og forsalgsfunktionen gør det nu muligt at tilbyde vores bingo spillere den absolutte fleksibilitet. De kan spille når som helst, uanset om de har mulighed for at være ved skærmen eller ej. Og som prikken over i’et er der ofte ekstra gevinster og særlige bonusser til de spillere, der  køber deres plader på forhånd”, lyder det fra OnlineBingo.eu.

Mere information om forsalget af bingo plader kan findes i lobbyen på www.OnlineBingo.eu under ’Bingo & Spil” nederst på siden.