First Hotels

Ny Adm. Direktør for First Hotel

Pressemeddelelse  •  2012-06-01 13:53 CEST

First Hotels er stolte af at kunne meddele, at Peter Krogh fra og med den 1. juni 2012 tiltræder stillingen som Adm. Direktør for First Hotel AS. Dette medfører en forstærkning af selskabets topledelse.

Peter Krogh kommer fra FMCG branchen med erfaring fra Isklar og Pepsi Cola samt fra teknologiselskabet Infocus, Ford Company og en række andre selskaber. Peter har i mange år arbejdet internationalt, og den erfaring ser First Hotels frem til at få glæde af. Peter er en stærk og visionær topleder med udpræget kommerciel sans. Vi ser frem til, at Peter skal drive vores hotelkæde ind i fremtiden.

”Jeg ser frem til at blive en del af teamet First Hotels, få nye dygtige kolleger samt arbejde i en spændende hotelkæde, som er på vej fremad, siger Peter Krogh”.

”Vi glæder os over at have fået tilført Peters kompetencer til organisationen, siger Adm. Direktør i Flying Elephant samt bestyrelsesformand i First Hotels Asmund Haare”.

Interim Adm. Dir. Bjørnar Tretterud vender tilbage til sin oprindelige stilling som Kommerciel Direktør i First Hotels.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst:

Adm.Dir Flying Elephant Asmund Haare +47 975 77 181

Group Director HR & Legal Flying Elephant John Killengreen, +47 901 85 020

First Hotels er en av Skandinaviens ledende hotellkæde med 60 unikke hoteller med central beliggenhed i utvalgte byer i Norge, Danmark og Sverige.

Blandt hotellene finnes det prisbelønte First Hotel Grims Grenka i Oslo, First Hotel Reisen i Stockholm og First Hotel Skt. Petri i København, samt det anerkændte designhotellet First Hotel Avalon i Göteborg.

First  Hotels  blev  etableret  i  1993.  Kæden  er  siden  ekspanderet  gennem  opkøb  af  eksisterende  hoteller  samt  nyetablering.
First  Hotels  målsætning er at tilbyde kvalitetsoplevelser  og  individuelt  valg.  Alle  hotellerne  er  unikke  i  stil,  atmosfære  og  indretning.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom