Virosafe Danmark AS

Ny afdelingschef til Panda Security

Pressemeddelelse   •   Nov 07, 2011 11:00 CET

Den danske agent for Panda Security og StorageCraft, Virosafe Danmark A/S, har her pr. 1. november ansat kanalveteranen Casper Weichel som ny chef.

Casper Weichel har i flere omgange arbejdet med Pandas løsninger både som Channel Manager og Account Manager. Først i fem år hos Lindhardt Datasikkerhed A/S og derefter hos Comendo A/S i tre år. I det seneste års tid har han været marketingchef hos retailvirksomheden Føniks A/S. Casper Weichel er glad for sin nye udfordring hos Panda Security:

– Det er vigtigt at vore partnere mærker at vi er der for dem, og gør deres dagligdag lettere gennem hurtig levering, effektiv support og generel sparring.

- Med Casper får vi endnu mere fokus på den salgskanal, som vi anser for den vigtigste vej til at nå vores kunder. Hvor vi før havde mere fokus på det direkte salg, øges salgsstyrken nu mod IT-partnerne med to mand, siger Steinar Eriksson, direktør for Virosafe AS.

Billedtekst: Med Casper Weichel får Panda Security en erfaren og kompetent afdelingschef.

Yderligere info fås hos Capser Weichel, Panda Security Danmark, på tlf. 42 13 80 40,

www.pandasecurity.com/denmark eller via casper.weichel@dk.pandasecurity.com

eller på www.virosafe.dk