DLG

Ny bestyrelsesformand for GASA BøG

Pressemeddelelse   •   Dec 05, 2013 11:42 CET

Ernst F. Mittag er blevet ny formand for GASA BøG og afløser Kristian Hundebøll.

Kristian Hundebøll, koncernchef i DLG, har valgt at overlade posten som bestyrelsesformand for GASA Bøg til Ernst F. Mittag, der indtil nu har været næstformand i bestyrelsen. Ved den kommende generalforsamling udtræder Kristian Hundebøll af GASA Bøgs bestyrelse.

"Med den nye velfungerende direktion i GASA Bøg og et forbedret økonomisk resultat i år, finder jeg tiden rigtig til at overdrage ansvaret til Ernst. Han har et meget solidt kendskab til branchen og ikke mindst GASA Bøg, hvor han har siddet i bestyrelsen siden 2008 og været næstformand siden 2010" siger Kristian Hundebøll, koncernchef i DLG.

Ernst F. Mittag - nye bstyrelsesformand i GASA Bøg

Bestyrelsesmedlem Peter Eriksen Jensen er udtrådt af bestyrelsen den 26. november, og Niels Dengsø Jensen, formand for DLG, udtræder ligeledes af bestyrelsen ved den kommende generalforsamling. Cees Kuypers, direktør for DLG Food, Lars Jakobsen, næstformand for DLG og gartneriejer Thomas Kjær Larsen stiller op til bestyrelsen ved næste generalforsamling.