Casco Byglim A/S

Ny direktør hos Casco Byglim A/S

Pressemeddelelse   •   Jun 14, 2013 11:29 CEST

Lars kommer fra Bacher A/S, som er en af Danmarks største aktører inden for arbejdsbeklædning. Bacher A/S er et familieforetagende, hvor Lars gjorde karriere i 20 år, men valgte for nylig at trække sig for at prøve kræfter i en ny virksomhed med de erfaringer han har fået i kraft af sit virke. Gennem de sidste mange år har Lars siddet på flere bestyrelsesposter, og har dermed et bredt netværk og stor indsigt i virksomhedsledelse. Lars har derfor mere end 20 års erfaring i, hvordan man driver en virksomhed og et indgående kendskab til de udfordringer der er i markedet. En kompetence som vil gavne den fremtidige strategi for Casco Byglim A/S.

43 årige Lars er bosiddende i Dragør, med sin islandske kone og to større børn. Den ældste af drengene spiller fodbold på det islandske U21 landshold, hvorfor noget af fritiden går med at støtte op om sporten. Derudover nyder Lars en god lang cykeltur på racercyklen.

Lars tiltrådte d. 3. juni og vil være at træffe på tlf: 23 43 41 85 / mail: lars.albrecht@akzonobel.com.

Casco Byglim hører under Akzo Nobel Deco A/S, som er en del af verdens største kemiske virksomhed Akzo Nobel N.V. der har hovedsæde i Amsterdam i Holland.

Koncernen har ca. 52.000 medarbejdere fordelt i mere end 80 lande.

Omsætningen i 2012 var ca. € 15,9 mia.

Casco Byglim A/S indgår i forretningsområdet Building Adhesives. Vi er organiseret i en nordisk enhed med ca. 130 medarbejdere, hvoraf den danske organisation omfatter 10 personer.

Under varemærkerne Casco, Schönox og Synteko betjenes detailhandlen og professionelle brugere med bl.a. gulvlime, træ- og monteringslime, fuge- og spartelmasser, fliseklæb samt gulvlak og –olie.