Visma Avendo A/S

Ny fremtidssatsning af Visma i hele Norden!

Pressemeddelelse   •   Nov 01, 2010 10:43 CET

– Den her lancering styrker Vismas position som den ledende nordiske aktør, når det gælder økonomiprodukter og tjenester til virksomheder af alle størrelser. Med Avendo-serien henvender vi os til små og mellemstore virksomheder. Der findes ca. en million virksomheder af denne størrelse i Norden, så markedet er gigantisk, siger Björn Lang, ansvarlig for Vismas internationale satsning mod mindre virksomheder.

Visma Avendo blev introduceret som en international produktserie på markedet for mindre virksomheder for godt fem år siden. Det første land, der blev etableret uden for Sverige var Norge. Produktserien er sidenhen også blevet etableret i Finland og nu også Danmark.

Samtidig lancering
I alle fire lande lanceres der nu samtidig nye versioner og varianter af produktserien Visma Avendo. I Danmark, hvor Visma også er leverandør af det populære økonomiprogram SummaSummarum, er Visma Avendo Økonomi 40 og 60 nyt på markedet.

I Avendo-programmerne arbejder brugeren med virksomhedens økonomidel gennem en moderne og let anvendelig brugerflade – med alt fra bogføring, fakturering, ordrer, leverandører, betalinger, budget og projekt til sprog og valuta.

– Med den erfaring vi har med at levere økonomiprogrammer til titusindvis af mindre virksomheder i Norden, ser vi Visma Avendo som fremtidens økonomiprogram. Programmet køres lokalt på computeren eller på virksomhedens netværk og samarbejder derfra med det udbud af komplementære systemer og internettjenester som Visma og andre leverandører tilbyder, siger Björn Lang.

• Læs mere om funktioner og mulighederne på www.vismaavendo.dk

Visma er Nordens førende leverandør inden for økonomisystemer, detail-IT, outsourcing af løn- og økonomi, samt inkasso. Vores landsdækkende kundekreds begrænses hverken af branche- eller størrelsesmæssige kriterier. I Danmark er Visma repræsenteret i Herlev, Hellerup, Roskilde, Odense, Kolding og Lemvig med mere end 400 medarbejdere. På nordisk plan er vi mere end 4.100 ansatte fordelt på 90 kontorer i 70 nordiske byer samt selskaber i Holland og Rumænien. Se også www.visma.dk.