www.wehaveitall.dk

Ny onlinebutik med elektronik åbner med Danmarks billigste Samsung Galaxy

Pressemeddelelse   •   Nov 29, 2011 10:04 CET

I dag åbner wehaveitall.dk, som bliver en direkte konkurrent til de største onlinebutikker med elektronik i Danmark. I løbet af et år, vil wehaveitall.dk være blandt de 5 største onlinebutikker i Danmark, ved at tilbyde de billigste priser og bedste leveringsbetingelser på en række af de mest populære produkter inden for elektronik.

Fra i dag kan man gå ind på wehaveitall.dk og købe Danmarks billigste Samsung Galaxy til kun 2.999 kr.* inkl. moms, hvilket er Danmarks billigste og ca. 10 pct. under den normale markedspris. Ligeledes kan forbrugerne også få glæde af et 40” Samsung LED TV til kun 3.899 kr. inkl. moms, hvor markedsprisen lige nu er ca. 4.200 kr. inkl. moms. Samtidigt leveres fjernsynet med prestige service, som betyder, at du får service i 2 år på hjemmeadressen, såfremt en fejl skulle opstå.

Tilbud som disse skal sammen med hurtig levering på de mest populære produkter inden for elektronik, være med til at bane vejen for hurtig succes og store markedsandele for wehaveitall.dk, som sælger alt inden for populær elektronik, herunder bærbare Pc’er, digitalkameraer, mobiltelefoner, fladskærme, routere og meget mere.

“Vi har en ambitiøs målsætning om at opnå en placering blandt de 5 største danske onlinebutikker med elektronik allerede inden for det næste år” siger Johnny Helander, som er Adminstrende Direktør hos wehaveitall.dk.

wehaveitall.dk er en udspringer af Descom, som de seneste ti år har arbejdet sig op til at være en af de største BtB leverandører af udvalgte produkter inden for  IT, herunder tonere, hardware, software og ergonomi. Derfor har wehaveitall.dk allerede fra starten sikret sig et indkøbsnetværk, der kan levere de mest populære produkter til de billigste priser.

“Vi kan garantere de laveste priser på markedet på en række udvalgte produkter, fordi vi, til forskel fra vores konkurrenter, ikke har noget lager og køber produkterne direkte fra producenterne. Vi sælger produkterne til de aktuelle dagspriser, og vi sparer dermed en række fordyrende mellemled, som selvfølgelig kommer forbrugerne til gode”, siger Johnny Helander.

For yderligere information, kontakt venligst:

Johnny Helander, Adm. Direktør wehaveitall.dk
Mobil: + 45 20 65 58 81
E-mail: jh@descom.dk

Om wehaveitall.dk

Wehaveitall.dk er Danskernes nye foretrukne netbutik, at handle de mest populære elektronik produkter til de bedste priser. Wehaveitall.dk er ejet af Descom som gennem mange års erfaring, sikrer sine kunder de bedste produkter til den laveste pris.