Skyscanner

Ny Skyscanner applikation til iPhone downloades af 100.000 brugere på bare 6 dage

Pressemeddelelse   •   Feb 25, 2011 11:40 CET

Danmark, København - Skyscanners nye applikation giver iPhone brugere mulighed på stedet at finde de billigste fly til enhver destination i verden. Modtagelsen har oversteget alle forventninger: Mere end 100.000 downloads blot seks dage efter lanceringen i sidste uge.

Barry Smith, Skyscanners direktør for Mobile, der står bag udviklingen af den nye applikation, kommenterer: "100k downloads på mindre end en uge tyder på, at vi har leveret den funktionalitet, som iPhone-brugere vil have. Nu begynder det hårde arbejde, nemlig at fastholde væksten ved at udvikle nye og bedre tjenester. Således er applikationer til Android og andre mobile platforme lige på trapperne. "

Den nye Skyscanner app kan downloades gratis på iTunes Store.

Om Skyscanner.dk:

Skyscanner er en søgeside, som sammenligner flyrejser. Det betyder simpelthen, at vi søger hos hundredevis af flyselskaber og rejsebureauer for at finde de bedste priser til dig – over hele verden. Brug vores søgeredskaber til at finde de billigste dage at flyve på og de billigste destinationer at flyve til.

PR-kontakt:

Peter Birgens