Epson Danmark

Ny software tilføjer Epsons scannings- og udskrivningsmiljøer sikkerhed og effektivitet

Pressemeddelelse   •   Okt 06, 2016 10:11 CEST

Epson Print Admin skaber en sikker adgangskontrol med pull-udskrivning, der strømliner brugerprocesser og samtidig fremmer lavere omkostninger og miljømæssigt ansvar.

Epson annoncerer software til udskrivningsadministration med Epson Print Admin. Denne serverbaserede løsning gør det muligt for små og mellemstore virksomheder at styrke dokumentsikkerheden med brugergodkendelse på enheder og at få styr på omkostninger til udskrivning og scanning. Epson Print Admin, der er intuitiv at bruge og designet til nem fjernadministration, integreres nemt med eksisterende arkitektur og enheder, så kompatibiliteten er sikret.

Kunder kan evaluere denne innovative løsning med op til to enheder uden licensudgifter. Yderligere licenser er tilgængelige for 1, 5, 20 eller 50 enheder for at få maksimal fleksibilitet. Epson Print Admin gør det muligt for brugerne at udnytte fordelene ved Epsons prisbelønnede inkjetteknologi til erhvervsbrug, der er designet til at hjælpe virksomheder med at reducere deres spild, energiforbrug, CO2 og ozonudledning, som beskrevet på: www.epson.eu/maketheswitch.

Brugerprofilgodkendelse beskytter mod uautoriseret brug af dine enheder og skaber et sikkert udskrivnings-, scannings- og kopieringsmiljø. Medarbejdere, der er blevet godkendt, vil få fordel af et personligt brugerinterface på kompatible enheder, så de kan bruge mindre tid på at lede efter de rigtige funktioner og få klaret opgaverne hurtigere.

Meddelelser kan konfigureres til at lære brugerne om ansvarlig udskrivning. På den måde kan du forhindre brugerne i at udføre unødvendig eller uøkonomisk fuld farveudskrivning, når udskriftsjobbet oprettes. Indbyggede, omkostningsbesparende regler og brugertilpassede arbejdsgange for scanning med et tryk på en knap sikrer, at virksomheder får fuld kontrol over deres udskrivnings- og scanningsdokumenter.

Et stort udvalg af rapporter og analyser giver mulighed for fuldstændig gennemsigtighed, så virksomheder kan skræddersy deres udskrivningsregler for at skabe økonomisk udskrivning med lavt spild. Muligheden for at allokere faktureringskoder og matche brugen af printere til omkostningscentre sikrer en nem budgetstyring i forbindelse med at spore og reducere udskrivningsomkostningerne.

Peter Ravnhøj, Country Manager, Epson Danmark, siger: "Dette bygger på vores vellykkede strategi om at tilbyde virksomheder en totalløsning. Sammen med Open Platform-arkitekturen til vores inkjetprintere til erhvervsbrug, styring af enhedsflåde, Epson Device Admin og vores administrerede udskrivningstjeneste til små og mellemstore virksomheder, Print365, har vi udvidet sortimentet af de værdiskabende udskrivningstjenester, vi kan tilbyde virksomheder, med omkostningsbesparende og økonomiske fordele."

Epson Print Admin kan leveres nu. Du kan få flere oplysninger ved at kontakte din lokale Epson forhandler eller besøge www.epson.eu/epa.

Vigtige funktioner:

Fordele for installation og kompatibilitet Fordele for administratorer Fordele for brugerproduktivitet
Central installation, fjernadminitration Styring af adgangsrettigheder Godkendelse med id-kort, login/adgangskode eller id-nummer
Bred kompatibilitet med Epsons produkter Overvågning af medarbejderes handlinger på MFP'er Brugertilpasset MFP-interface
Fleksible godkendelsesmetoder Anvendelse af obligatoriske regler for brugere for at spare penge og reducere miljømæssig påvirkning Sikker pull-udskrivning
Bredt sortiment af understøttede kortlæsere Styring af dine omkostninger og angivelse af forbrug pr. bruger/gruppe "Scan og send til mig"
Nem evaluering med freemium-software Omfattende rapportering Direkte adgang til brugertilpassede scanningsskabeloner
Nem integration i enhver IT-infrastruktur Bred sprogunderstøttelse til MFP-interface
Bred sprogunderstøttelse Statusstyring af medarbejdere
Omfattende vejledninger
Kompatibilitet med OS-serversystem

Epson er en globalt førende og innovativ producent med fokus på at overgå brugernes forventninger med løsninger til forskellige markedsområder som kontor, hjem, forretning og industri. Epsons produktudbud strækker sig fra inkjetprintere, printersystemer og 3LCD-projektorer til industrirobotter, smart glasses og sensorsystemer og er baseret på originale kompakte og energibesparende præcisionsteknologier.

Med den japanskbaserede Seiko Epson Corporation i spidsen har Epson Group mere end 67.000 medarbejdere i 90 virksomheder verden over og er stolte over at kunne bidrage til det globale miljø og til de samfund, gruppen opererer i.

Om Epson Europe

Epson Europe B.V., Amsterdam, er gruppens regionale hovedkvarter for Europa, Mellemøsten, Rusland og Afrika. Epson Europe opnåede med sine 1.700 ansatte i regnskabsåret 2013 en omsætning på 1.517 mio. EUR.