Bravo Tours A/S

Nye eksotiske rundrejser

Pressemeddelelse   •   Feb 22, 2013 14:03 CET

Verdens fjerne rejsemål er blevet mere tilgængelige, mener Bravo Tours

Bravo Tours udvider verden med nye rejsemål i bl.a. Mellemamerika, Det sydøstlige Asien, Australien og New Zealand.

I et nyt katalog, Oplev Verden, beskrives rejser til nogle af verdens naturperler, kulturelle og historiske seværdigheder i lande så langt fra Danmark, som man næsten kan komme.

- Vi udvider horisonten. Verden bliver ikke større, men mere tilgængelig. De egne af verden, som de store opdagelsesrejsen brugte årtier på at opdage, kan vi nu opleve i løbet af et par uger - og til overkommelige priser, siger Bravo Tours’ administrerende direktør, Peder Hornshøj.

Varaner, mayaer og kiwier

Den indonesiske ø Komodo, der er på størrelse med Mors, indgår for første gang i en Indonesien-rundrejse med ø-hop mellem Bali, Flores og Komodo, hvor de frygtindgydende øgler, de tre meter lange Komodo-varaner, lever. Rundrejsen er en meget spændende naturoplevelse med fantastiske strande, knastørt klippelandskab, gæstfri befolkning og afsluttende badeferie på Bali.

På en anden Indonesien-rundrejse besøges verdens 11. største ø, Sulawesi, der er fire gange så stor som Danmark, men ukendt for de fleste europæere. Her opleves stejle bjerge, frodig regnskov, dybe kløfter, blå bjergsøer, brusende floder og en lokalbefolkning med hundredårige traditioner.

Lige så gammel historisk arv finder man i Det Gamle Mayarige, Mexico, Honduras og Guatamala. Kontrasterne er store - storbyens puls, de imponerende pyramider i junglen, indianerlandsbyer med markedspladser, tidligere spanske kolonibyer, vilde vulkaner og flotte kyster.

I Bravo Tours’ nye oversøiske program er der desuden nye rundrejser på den malaysiske del af Borneo, i Sri Lanka, i Australien og i kiwiernes New Zealand, og de helt store sællerter og mest populære rundrejser i bl.a. Kina, Thailand, Vietnam og Cambodja og på de indonesiske øer Bali, Sumatra og Jawa er fortsat på programmet.

Bravo Tours er blandt Danmarks tre største rejsebureauer med rejser til spændende og populære rejsemål over hele verden – altid med dansktalende rejseledere.

Bravo Tours tilbyder  Solferie, Safari, Rundrejser, Golfrejser, Kombinationsrejser og Grupperejser, der giver minder for livet.

Bravo Tours har hovedkontor i Herning og et salgskontor i København.

Bravo Tours er medlem af charterrejsearrangørernes brancheorganisation (RiD) og Rejsegarantifonden og følger altid Rejseankenævnets retningslinjer og afgørelser.