Tura Scandinavia AB

Nye priser på Hoya filtre

Pressemeddelelse   •   Feb 08, 2013 09:30 CET

I mere end to år har vi kunnet holde priserne på HOYA filter i ro, men nu går den desværre ikke længere. Med virkning fra 1. marts stiger priserne på Hoya filtre med 5 til 8%.

Til trods for prisstigningen er Hoya fortsat det bedste bud på et seriøst filter sortiment. Vi har det bredeste sortiment med en veldefineret kvalitet/pristrappe. Foruden alle standard filtre har vi det største udvalg i ND filtre med tæthed på helt op til 400x. Hvis ikke du allerede sælger ND filtre, så er det på tide at komme i gang. ND filtre er uundværligt for den kreative fotograf, og for videofotografen, der vil kontrollere sin dybdeskarphed og derfor har behov for at arbejde med en fast blændeværdi – ND filtret er hans redning. Husk også at vi har variable ND filtre fra Hama og til maj også fuldt program i Hoya.

Bestil prislisten på dk@turascandinavia.com - og ja de er steget, men de er fortsat billigst og bedst i klassen.

Alle ordrer vi modtager inden 1. marts leveres til gammel pris – så køb nu og tjen lidt mere på forårssalget.

For mere information - kontakt Jørgen Veith-Sørensen ▪ Mobiltelefon 22790494 ▪ E-post:
jvs@turascandinavia.com