Enabling

Nye profiler i Enablings ledelse

Pressemeddelelse   •   Mar 06, 2012 10:42 CET

Den skandinaviske IT-konsulentvirksomhed Enabling har ekspanderet kraftigt det seneste år. I forbindelse med etableringerne i Aarhus og Stockholm udvides ledelsen derfor med to nye navne.

Patrik Skragge, Regional Director, Stockholm.
Patrik er en velkendt profil i Stockholms IT-kredse. Han leder det daglige arbejde i Stockholm og står for rekruttering, salg og markedsføring af Enabling i Stockholm.

Michael W. Hansen, Regional Director, Aarhus
Som leder for Aarhuskontoret arbejder Michael primært med salg af konsulentydelser og med at allokere de rigtige kompetencer til projekterne.

Resten af ledelsen i Enabling udgøres af Michael Aoun, CEO, Hans Ole Jørgensen, CFO, Flemming Goldbach, CTO, Staffan Arbring, Regional Director i Malmø og Jakob Appel, Regional Director i København.

-Enabling er en dynamisk virksomhed med mange kreative mennesker på lokationerne i Danmark og Sverige. Det føles rigtig godt at Michael og Patrik nu er en del af lederteamet, hvor de vil bidrage med deres ideer, erfaringer og færdigheder, siger Enablings administrerende direktør, Michael Aoun.

Læs mere om Enabling på www.enabling.dk

For yderligere oplysninger, kontakt Michael Aoun, Partner & CEO
Tlf. 70 10 35 35, Mobil: 40 73 59 63
michael.aoun@enabling.dk